مشاوره تحصيلي مشاوره تحصيلي .

مشاوره تحصيلي

سامانه سجاد

جواب سوال پرتكرار سامانه سجا چيست؟

سامانه جامع امور شاهد و ايثارگران كه با اختصار سجا ناميده مي شود و بسياري از داوطلبان به اشتباه به نام سامانه سجاد مي شناسند، سايت ثبت نام مدارس شاهد مي باشد كه در اين مقاله سعي داريم به سوالات و ابهامات مطرح شده توسط داوطلبان كه طي تماس با مشاوران درخت دانش مطرح نموده اند را مورد بررسي قرار دهيم.

مشاوران درخت دانش توصيه مي كنند قبل از ورود به سايت تمامي دانش آموزان(داراي سهميه و بدون سهميه) واجد شرايط ثبت نام مدارس شاهد 98 خود را از طريق مشاور انجام دهند، متاسفانه سال هاي گذشته داشتيم دانش آموزاني رو كه شرايط ورود به مدارس شاهد را داشته اند و نتوانستند بنا به دلايلي چون: (انجام مراحل در كافي نت و تاييد نشد ثبت نام، انتخاب مدرسه غير از محدوده سكونت، درج اشتباه امتياز و ..) به همين دليل براي درج و نحوه امتياز بندي مدارس شاهد 98 مي توانيد به راحتي با شماره 9099072943 ( بدون پيش شماره و تلفن ثابت منزل)تماس حاصل نماييد.

سامانه سجــا چيست؟سامانه سجا چيست؟

ورود مستقيم به سامانه سجا ثبت نام دانش آموزان مدارس شاهد 98

لينك ورود مستقيم به سايت ثبت نام دانش آموزان مدارس شاهد يعني سامانه شاهد سجا آدرس sajaa.ir مي باشد كه مي توانيد بر روي آن كليك نماييد و وارد سايت پيش ثبت نام شويد اگر مي خواهيد نحوه كار و معرفي قسمت هاي مختلف را قبل از ورود مطالعه نماييد بر روي saja.medu.ir سايت كليك نماييد.

معرفي سامانه سجا شاهد

سجا نام مختصر سامانه جامع امور شاهد و ايثارگران مي باشد كه جهت ثبت نام دانش آموزان شاهد و ديگر گروه هاي ايثارگري با هدف تحصيل با درجه علمي بالا و به صورت رايگان مي باشد كه ثبت نام آنها در سال تحصيلي 98-99 فقط از طريق ورود به سامانه سجا 98 شاهد انجام خواهد شد.

آدرس سامانه سجا

از آنجا كه ثبت نام مدارس شاهد تهران 98-99 و ديگر شهرستانهاي كشور تنها به صورت اينترنتي مي باشد لذا داوطلبان بايد در زمان مقرر و با توجه به مقطع تحصيلي كه قصد ورود به آن را دارند به سامانه سجا شاهد و به نشاني saja.medu.ir مراجعه نمايند.

تلفن سامانه سجا

دانش آموزان و والدين محترم سامانه سجا، چنانچه نياز به پشتيباني و راهنمايي نسبت به نحوه ثبت نام مدارس شاهد 98 داشته باشند مي توانند به روش زير اقدام نمايند:

  • 021 - 6498
  • 021 – 66752715

براي مشاوره و انجام تمامي مراحل ثبت نام، افزايش شانس قبولي با درج امتيازهاي آزاد، انتخاب بهترين مدرسه و نزديك به محل سكونت دانش آموز ثبت نام مدارس شاهد در سامانه سجا مي توانيد با شماره 9099072943 (بدون گرفتن پيش شماره و از طريق تلفن ثابت تماس) حاصل نماييد و يا براي پشتيباني سايت سجا:

 

  • 021 - 6498
  • 021 – 66752715

برچسب: جواب سوال پرتكرار سامانه سجا چيست؟، سجا، سامانه سجاد، ثبت نام مدارس شاهد، سايت ثبت نام مدارس شاهد، ثبت نام مدارس شاهد 98، نحوه امتياز بندي مدارس شاهد 98، saja.medu.ir سايت، sajaa.ir، معرفي سامانه سجا شاهد، آدرس سامانه سجا، ثبت نام مدارس شاهد تهران 98-99 ، تلفن سامانه سجا، نحوه ثبت نام مدارس شاهد 98 ، ثبت نام مدارس شاهد در سامانه سجا،،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۴۱:۲۲ توسط:negar موضوع:

انتخاب رشته خوب و مناسب داوطلبان كنكور 1398

نكات مهم در انتخاب رشته كنكور 98

نكات مهم در انتخاب رشته كنكور 98 شامل روشهايي براي انتخاب رشته خوب و مناسب داوطلبان كنكور 1398 مي باشد. مهمترين دغدغه بعد از قبولي در آزمون سراسري چگونگي انتخاب رشته كنكور سراسري 98 مي باشد و اين مورد در بعضي از مواقع باعث ايجاد نگراني و اضطراب در بين دانش آموزان مي شود در اينجا سعي داريم با ارائه پيشنهاداتي تا حد زيادي الگوهاي بهتري براي انتخاب رشته ارائه نماييم.

نكات مهم در انتخاب رشته

نكات مهم در انتخاب رشته كنكور سراسري 98

نكات مهم در انتخاب رشته 98 بيش از 20 مورد مي باشد كه بر اساس تجربه و آگاهي كامل از انتخاب رشته كنكور بدست مي آيند و ما توصيه مي كنيم چون انتخاب رشته كنكور سراسري تجربي 98 و ساير زير گروهها از اهميت بالايي برخوردارند حتما انتخاب رشته خود را به مشاور باتجربه بسپاريد و اما مهمترين نكات در انتخاب رشته كنكور و يا حتي بدون كنكور:

  • انتخاب رشته مورد علاقه
  • شهر و محل تحصيل
  • شغل و بازاركار تا 4 سال آينده
  • ظرفيت دانشگاه ها و رشته ها
  • رتبه كنكور 98 در زير گروه ها و تراز نمره فقط سال گذشته
  • نحوه اولويت بندي درست و حرفه اي
  • رتبه و تراز آخرين نفره قبولي در كنكور سال گذشته
  • توانايي در رشته
  • مشاوره از مشاور باتجربه در امر انتخاب رشته كنكور سراسري و آزاد

توصيه مي شود: براي انتخاب رشته تخصصي كنكور سراسري 98 با در نظر گرفتن فاكتورهاي جديد امسال، معرفي دانشگاه و رشته و بازار كار، معرفي رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد و ... مي توانيد با مشاوران مجرب درخت دانش از طريق شماره گيري شماره 9099072943 (بدون گرفتن پيش شماره و از طريق تلفن ثابت منزل) تماس حاصل نماييد.

انتخاب رشته مورد علاقه

داوطلبين بايد قبل از هر چيزي علايق خود را مشخص نمايند اينكه علاقه و كشش آنها به كدام يك از رشته ها بيشتر است تاثير زيادي بر انتخاب هايشان خواهد گذاشت. علاقه به رشته حالتهاي مختلفي دارد در بعضي از مواقع داوطلبين تنها به يك رشته خاص علاقه نشان مي دهند مثلا يك داوطلب ممكن است در گروه رياضي به رشته مهندسي عمران علاقه داشته باشد و هدف او از شركت در كنكور تحصيل در اين رشته باشد در اين حالت داوطلب در انتخاب رشته دانشگاههاي مختلف را بررسي مي كند و بر اساس اولويت دانشگاهها از دانشگاههاي برتر شروع مي كند و انتخاب او تنها در شهر و دانشگاه خلاصه مي شود.

حالت دوم وقتي است كه داوطلب به چندين رشته علاقه دارد و بر اساس اولويت رشته ها را طبقه بندي مي كند همچنين رشته ها را بر اساس شهرها و بر اساس رتبه بندي دانشگاهها انتخاب مي كند مثلا ممكن است يك داوطلب در گروه علوم تجربي علاقمند به رشته هاي پرستاري و علوم آزمايشگاهي باشد بر اين اساس انتخاب اول او رشته پرستاري در شهرهاي مختلف و بعد از آن علوم آزمايشگاهي خواهد بود. حالت سوم هم ممكن است  وجود داشته باشد كه داوطلب علاقه خاصي به رشته اي نداشته باشد در اين صورت نظرات والدين و مشاوران  مي تواند تا حد زيادي راهگشا باشد.

شهر و محل تحصيل

در انتخاب رشته دومين نكته بعد از انتخاب رشته مورد علاقه بر اساس علاقه و شرايط فردي و مشورت با ديگران ، انتخاب شهر يا دانشگاه محل تحصيل مي باشد در انتخاب شهر بايد به شرايط خانوادگي و فردي توجه زيادي شود بسياري از داوطلبين ترجيح مي دهند در شهر خود يا شهرهاي نزديك به ادامه تحصيل بپردازند روش مناسب و پيشنهادي هم اين است چنانچه داوطلبين در شهرهاي بزرگ و مركزي هستند در همان شهرها به تحصيل بپردازند در سالهاي اخير اولويت قبولي در استان ها شامل داوطلبين همان استان مي شود. البته نكته مهمي كه بايد به آن توجه كرد اين است كه رتبه داوطلب تاثير اصلي روي مانور دادن بر روي دانشگاه محل تحصيل دارد.

شغل و بازار كار تا 4 سال آينده

داوطلبان در انتخاب رشته در واقع تا حد زيادي شغل آينده خود را انتخاب مي كنند به اين نكته در هنگام انتخاب رشته معمولا دقت زيادي نمي شود و بيشتر داوطلبان در موقع انتخاب رشته به توانايي هاي شغلي خود در آينده توجه كمتري دارند.

انتخاب هاي كم اهميت در انتخاب رشته كنكور 98

يكي از نكات مهم در انتخاب رشته كه وجود دارد اولويت هاي داوطلبان مي باشد روش معمولي و مورد استفاده بيشتر داوطلبان شروع انتخاب هاي دورتر و بعيد تر از انتخاب اول تا رسيدن به انتخاب هاي ممكن تر و نزديك تر در انتخاب هاي آخرمي باشد.

مهمترين نكته در اين جا اين است كه آيا داوطلبان ترجيح مي دهند رشته هاي كم اهميت تر كه در انتخاب هاي آخر خود وارد كرده اند را قبول شوند يا براي به دست آوردن رشته هاي بهتر يكسال ديگر صبر كنند. ذكر اين نكته لازم است كه در صورت قبولي دواطلبان در دانشگاههاي روزانه امكان انصراف و شركت مجدد در همان سال در سايت سنجش براي آنها وجود ندارد. هر داوطلب با توجه به شراط فردي، سني ، خانوادگي و... ممكن است انتخاب هاي گوناگوني داشته باشد.

نتيجه گيري

روش انتخاب رشته براي براي هر داوطلب نسبت به فرد ديگري متفاوت است. معمولا در فرم انتخاب رشته هر كدام از متقاضيان از رشته هاي بهتر و پر طرفدارتر و دانشگاههاي بهتر در شهرهاي بهتر شروع به اولويت بندي مي كنند. قبل از هر انتخابي فرد بايد از توانايي ها و علايق خود آگاهي كافي داشته باشد و رشته اي را انتخاب كند كه با علايق و توانايي هايش سازگاري داشته باشد همچنين با توجه به رتبه اي كه داوطلب كسب نموده است انتخاب هايش بازتر يا محدود تر مي شود.

استفاده از نظرات مشاوران و كارشناسان تحصيلي مي تواند براي استفاده از نكات مهم در انتخاب رشته به داوطلبان كمك شاياني در اين زمينه بكند. دانش آموزان عزيز مي توانند براي تماس با مشاوران تخصصي درخت دانش از طريق تلفن ثابت با شماره 9099072943 ارتباط برقرار نمايند.

راههاي ارتباطي با كارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل:

شماره تماس: 9099072943

كانال تلگرام كنكور: http://t.me/derakhte-danesh
اينستاگرام مشاوره تحصيلي درخت دانش


برچسب: نكات مهم در انتخاب رشته كنكور 98، انتخاب رشته، انتخاب رشته خوب، آزمون سراسري، انتخاب رشته كنكور سراسري 98 ، انتخاب رشته، نكات مهم در انتخاب رشته، انتخاب رشته كنكور سراسري تجربي 98، رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد، انتخاب رشته مورد علاقه، انتخاب هاي كم اهميت در انتخاب رشته كنكور 98، فرم انتخاب رشته، انتخاب رشته،،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۴۱:۳۸ توسط:negar موضوع:

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور 99-98 كارداني فوق ديپلم

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور 99-98 كارداني فوق ديپلم

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصيلي شامل دو مقطع كارداني و دو مقطع كارشناسي مي باشد كه شرايط ورود به هركدام از مقاطع با هم متفاوت است، در اين مقاله كامل 4 مقطع را مورد بررسي قرار خواهيم داد اول از هر چيز ثبت نام بدون كنكور كارداني دانشگاه آزاد 98 شامل دو دوره مي باشد:

  1. كارداني پيوسته
  2. كارداني ناپيوسته

 

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور 97-98

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور 99-98 كارداني پيوسته

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون آزمون كارداني پيوسته سال 1398 براي داوطلباني مي باشد كه تنها مدرك ديپلم دارند، هم ديپلم نظري و هم ديپلم فني و مدرك بالاتري ندارند، اين دسته از داوطلبان مي بايست رشته اي را انتخاب كنند كه با رشته ديپلم خود متجانس باشد به استثناي چند رشته كه اكيدا توصيه مي شود براي اطلاع از رشته هاي جديد، بازار كار آنها، جدول تجانس با معدل ورودي؟ ليست و آدرس دانشگاه ها و .. با مشاوران مشاوره تحصيلي درخت دانش از طريق شماره 9099072943 بدون گرفتن پيش شماره و تلفن ثابت منزل در تماس باشيد.

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور 99-98 كارداني ناپيوسته

ثبت نام دانشگاه آزاد بر اساس سوابق تحصيلي مقطع و دوره كارداني ناپيوسته در سايت دانشگاه آزاد بدون كنكور براي داوطلباني واجد شرايطب مي باشد كه ديپلم نظام قديم، مدرك پيش دانشگاهي، و .. دارند و قصد ادامه تحصيل در دوره كارداني دارند و يا رشته ي مورد علاقه آنها در دوره كارداني ناپيوسته ارائه شده است.

به عنوان مثال: رشته دامپزشكي بدون كنكور را فقط در دوره كارداني ناپيوسته آزاد بر اساس سوابق تحصيلي 99-98 داريم كه آزمون ندارد و خيلي از داوطلبين اين مقطع را به خاطر اين رشته انتخاب نموده اند، توصيه مش ود براي اطلاع از رشته هاي تجربي بدون كنكور و پزشكي بدون كنكور دانشگاه آزاد با مشاوران مجرب درخت دانش در تماس باشيد.


برچسب: ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور 99-98 كارداني فوق ديپلم، ثبت نام بدون كنكور كارداني دانشگاه آزاد 98، ثبت نام دانشگاه آزاد بدون آزمون كارداني پيوسته، ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور 99-98 كارداني ناپيوسته، سايت دانشگاه آزاد بدون كنكور ،،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۴۷:۵۳ توسط:negar موضوع:

ثبت نام مدرسه شاهد اصفهان 98

ليست مدارس شاهد اصفهان در تمامي مقاطع 98-99

جهت انجام تمامي مراحل ثبت نام مدارس شاهد اصفهان 98، نحوه صحيح درج امتياز، بالابردن شانس قبولي در ثبت نام مدارس شاهد 98 با درج سهميه هاي آزاد و فرهنگي مثل: كسب رتبه – مقام -حافظي قرآن، آدرس و شماره تماس ليست مدارس دبيرستان شاهد اصفهان، ليست مدارس شاهد تهران به تفكيك منطقه (دخترانه و پسرانه) و …   مي توانيد با مشاوره تحصيلي درخت دانش از طريق شماره 9099072943 بدون گرفتن پيش شماره و از طريق تلفن ثابت تماس حاصل نماييد.

 

با توجه به تماس هاي فراوان داوطلبان واجد شرايط استان اصفهان با مشاوران مشاوره تحصيلي درخت دانش در مقاله هاي زير ليست مدارس شاهد پسرانه اصفهان و ليست مدارس شاهد دخترانه اصفهان را ارائه داده ايم شما داوطلبان مي توانيد براي مشاهده جدول نام مدرسه هاي شاهد با توجه به تفكيك جنسيت و منطقه سكونت بر روي لينك هاي رنگي كليك نماييد.

ليست مدارس شاهد پسرانه اصفهان

ليست مدارس شاهد پسرانه اصفهان

ثبت نام مدارس شاهد پسرانه اصفهان 98-99

ثبت نام مدارس شاهد پسرانه 98 اصفهان در سه مقطع تحصيلي زير انجام خواهد گرفت كه در ادامه مقاله ليست مدارس شاهد پسرانه اصفهان را به تفكيك مقطع تحصيلي ارائه نموده ايم:

  • پايه اول ابتدايي(دوره ابتدايي)
  • پايه هفتم(دوره متوسطه اول)
  • پايه دهم(دوره متوسطه دوم)

داوطلبان متقاضي ثبت نام مدارس شاهد پسرانه اصفهان مي توانند با توجه به مقطع تحصيلي كه به آن وارد خواهند شد و محل سكونت خود در موعد مقرر نسبت به پيش ثبت نام مدارس شاهد 98 اقدام كنند جهت اطلاع از اينكه چه كساني مي توانند ثبت نام مدرسه شاهد اصفهان 98 را انجام دهند؟ نحوه ورود به سامانه سجا مدارس شاهد، نحوه ثبت امتيازبندي مدارس شاهد و ديگر سوالات خود مي توانيد از طريق شماره گيري 9099072943(بدون كد و با تلفن ثابت)با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشيد.

نام مدرسه

منطقه

آدرس

تلفن

نباتي

1

خيابان لنبان- كوچه ده-نبش كوچه شهيد انصاري

03132357706

امام جعفر صادق(ع)

3

 كوي امام جعفر صادق (ع)-بوستان سه شرقي

03136733304

شهيد منتظري

5

خيابان رزمندگان- خيابان شهيدان كاظمي- كوچه امامزاده

03133344305

كشاورز

فلاورجان

فلكه نماز- خيابان توحيد- كوچه ساحلي

0313742292

امام رضا(ع)

كاشان

امير كبير- بلوار الغدير- كوچه غدير 12

03155318060

ابوالفضل(ع)

مباركه

محله درچه- خيابان معلم- كوچه مدرسه

03355224190

حضرت علي اكبر (ع)

نجف آباد

خيابان 15 خرداد شمالي-  پشت كلوپ شهيد سمندري

03142639666

باهنر

خميني شهر

بلوار منتظري- گاردر غربي- پل عليرضايي

03133624800

شهيد وفايي

زرين شهر

خيابان شهدا- خيابان شهيد چاووشي- روبروي كلانتري

03152222858

شيدانشيد

شهرضا

خيابان پاسداران- فرعي9

03153500309

ليست مدارس شاهد پسرانه اصفهان اول متوسطه

ليست مدارس شاهد پسرانه اصفهان اول متوسطه به تفكيك منطقه و شهر هاي استان اصفهان به اين صورت است:

نام مدرسه

منطقه

آدرس

تلفن

ابوذر

1

خيابان شيخ بهايي- كوچه شهيد انصاري

03132333328

شباهنگ

2

خيابان ركن الدوله- جنب ورزشگاه شباهنگ

 

03132670040

سلامت

3

هزارجريب كوي امام

03136685330

جاويدفر

4

خيابان عطار نيشابوري- جنب قرض الحسنه چمران

03135656499

جناب

5

خيابان رزمندگان- كوچه امام حسن مجتبي ( ع) فرعي سوم

03134400099

فاضل هندي

فلاورجان

شهرك ولي عصر- ابتداي پل هوايي گارماسه

03137420096

اخوان ستوده

كاشان

ميدان قاضي اسدالله، بعد از مقبره فيض كاشاني- ابتداي جاده حسن آباد

0315531244

حضرت قائم(عج)

مباركه

صفائيه- خيابان ميخك- جنب بازارچه آرامي

03152672327

امام علي (ع)

نجف آباد

خيابان منتظري شمالي- ميدان 9 دي- انتهاي خيابان فرهنگيان

03142510444

هدايت

زرين شهر

خيابان سجاد- خيابان سلمان فارسي

03152220055

سيدجلال طبيبيان

شهرضا

بلوار شهيد مطهري- ما بين چهار راه صاحب الزمان و ميدان مفتح- كوچه جنب مسجد امام حسين(ع)- پشت منازل سازماني

03153516020

شهيد بنيانيان

فولادشهر

ترمينال- جنب اداره آموزش و پرورش

03152622282

شهيدان اژيه

جلگه

جنب پمپ بنزين

***************

ليست مدارس شاهد پسرانه اصفهان دوم متوسطه

مدارس شاهد دوره دوم متوسطه شامل دوره دوم متوسطه نظري، دوره دوم متوسطه فني و حرفه اي، دوره دوم متوسطه كاردانش مي باشد كه در جدول زير ليست مدارس شاهد پسرانه اصفهان دوم متوسطه را به تفكيك منطقه و شهر ليست نموده ايم.

نام مدرسه

منطقه

آدرس

تلفن

شيخ بهايي

1

حد فاصل چهار باغ و چهارراه قصر، خيابان شيخ بهايي

03132240120

شهداي محراب(دوره دوم متوسطه كاردانش)

1

خيابان شيخ بهايي، بعد از چهار راه قصر

03132339001

ايثار

3

هزارجريب- ابتداي كوي امام

03136689080

شهيد اشرفي اصفهاني

4

خيابان جي، ابتداي خيابان شهروند

03135210520

نيلي پور

5

خيابان جابر انصاري، انتهاي خيابان عارف شمالي، سمت راست

03134400035

ارشاد

فلاورجان

خيابان امام خميني، كوچه بهداري

03133425002

شاهد

كاشان

خيابان طالقاني، جنب دانشگاه پرديس خواهران

03155440100

چمران

مباركه

صفاييه، محله‌ي 5، انتهاي خيابان گلستان، ساختمان شهيد كرمي

***************

امام مهدي(عج)

نجف آباد

خيابان منتظري شمالي

03132512325

عارف

زرين شهر

بلوار شهيد باهنر، كوچه شهيد حسن عابدي

03152238885

سيدجلال طبيبيان

شهرضا

بلوار شهيد مطهري، ما بين چهار راه صاحب الزمان و ميدان مفتح، كوچه جنب مسجد امام حسين(ع) پشت منازل سازماني

03153516020


برچسب: ليست مدارس شاهد اصفهان در تمامي مقاطع 98-99، ليست مدارس شاهد تهران، ليست مدارس دبيرستان شاهد اصفهان، بالابردن شانس قبولي در ثبت نام مدارس شاهد 98، ليست مدارس شاهد پسرانه اصفهان، ليست مدارس شاهد دخترانه اصفهان، ثبت نام مدارس شاهد پسرانه اصفهان 98-99، نحوه ثبت امتيازبندي مدارس شاهد، نحوه ورود به سامانه سجا مدارس شاهد، پيش ثبت نام مدارس شاهد 98ليست مدارس شاهد پسرانه اصفهان اول متوسطه، ليست مدارس شاهد پسرانه اصفهان دوم متوسطه،،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ساعت: ۱۱:۴۱:۳۱ توسط:negar موضوع:

مدارك لازم براي ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور 98 با سال 98 چه تفاوتي دارد؟

مدارك لازم براي ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور 98 با سال 98 چه تفاوتي دارد؟

مدارك لازم براي ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور ۹۸ با مدارك لازم ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد 98 در اين موارد تفاوت دارد كه توصيه مي شود براي اطلاعات بيشتر بر روي لينك بالا كليك نماييد.:

  1. عكس 3*4
  2. خريد كارت اعتباري در مقطع انتخاي ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور
  3. مدرك ديپلم (معدل كتبي ديپلم)
  4. كارت ملي و شناسنامه (شماره ملي و شناسنامه)

براي ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد نيمسال دوم بايد حتما تمامي اطلاعات داوطلبان را وارد نموده و عكس 3*4 داوطلب را آپلود نماييم.

مدارك مورد نياز جهت ثبت نام اينترنتي بعد از مشاهده نتايج ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور ۹۷ و تفاوت آن با امسال؟

مدارك لازم براي ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور ۹۷ بعد از مشاهده نتايج و جهت دريافت شماره دانشجويي شامل:

  1. تمام مدارك بالا
  2. مدرك پيش دانشگاهي
  3. كپي تمام صفحات شناسنامه
  4. فرم هاي تعهد نامه

خريد كارت اعتباري دانشگاه آزاد بدون كنكور مهر ماه 98

براي ثبت نام ورودي مهر و بهمن دانشگاه آزاد داوطلباني كه مي خواهند اقدام كنند مي توانند به سايت مركز سنجش و پذيرش دانشگاه آزاد اسلامي و يا سايت جامع مشاوره تحصيلي درخت دانش مراجعه نمايند و كارت اعتباري ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد را با پرداخت كارت هاي بانكي و مدارك لازم براي ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور ۹۷ خريداري كنند.

"هزينه خريد كارت اعتباري دانشگاه آزاد بدون كنكور براي داوطلبان مقطع كارشناسي 46000 تومان است"

"هزينه خريد كارت اعتباري دانشگاه آزاد بدون كنكور براي داوطلبان مقطع كارداني 40000 تومان است"

در مرحله بعد داوطلبان اين امكان را دارند كه با وارد كردن شماره سريال اعتباري خود مراحل ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور را انجام دهند، پس از وارد كردن كامل اطلاعات شخصي و وارد نمودن كد رشته ثبت نامي خود مراحل ثبت نام را تائيد نموده و رسيد ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور را دريافت كنند.

در نهايت داوطلبان براي ثبت نام قطعي خود به همراه مدارك لازم جهت ثبت نام بدون كنكور ۹۷ دانشگاه آزاد و رسيد ثبت نام بدون كنكور خود اينترنتي به واحد دانشگاه آزاد مراجعه نمائيد.

مي توانيد ليست رشته ها و دانشگاه ها را از طريق دفترچه دانشگاه آزاد بدون كنكور در لينك زير مطالعه نمائيد، لطفا براي مشاهده بر روي آن كليك نماييد:

رشته هاي بدون كنكور آزاد

مدارك لازم براي ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكوركارداني ناپيوسته 98-99

  • شش قطعه عكس۴×۳
  • اصل مدرك پيش دانشگاهي
  • اصل شناسنامه و كارت ملي
  • كارت پايان خدمت

مدارك لازم براي ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور كارداني پيوسته 98-99

  • شش قطعه عكس۴×۳
  • اصل مدرك ديپلم نظام جديد
  • اصل شناسنامه و كارت ملي
  • كارت پايان خدمت

مدارك لازم براي ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور كارشناسي پيوسته 98-99

  • شش قطعه عكس۴×۳
  • اصل مدرك ديپلم نظام قديم يا پيش دانشگاهي
  • اصل شناسنامه و كارت ملي
  • كارت پايان خدمت

راهنماي مشاوره بدون كنكور دانشگاه آزاد 98-99 درخت دانش

مشاوره انتخاب رشته بدون كنكور دانشگاه آزاد 98 درخت دانش با انتخاب رشته بر اساس سوابق تحصيلي داوطلب، معرفي بهترين و پرطرفدارترين رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد ۹۷، بازار كار رشته هاي بدون كنكور و همچنين درجه علمي دانشگاه ها (نزديك ترين دانشگاه به محل سكونت داوطلب) مي تواند آينده شغلي و استرس قبولي در رشته دلخواه داوطلبان را از بين ببرد.

شمامي توانيد با شماره 9099072943 (بدون كدگيري ازطريق تلفن ثابت) بامشاوران مجرب و با تجربه درخت دانش تماس گرفته و آينده تحصيلي خود را با راهنمايي هاي مشاوران درخت دانش هموارسازيد.

كانال تلگرام بدون كنكور: http://t.me/derakhte-danesh

سايت ثبت نام و اعلام مدارك لازم براي ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور ۹۸: azmoon.org


برچسب: مدارك لازم براي ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور 98 با سال 98 چه تفاوتي دارد؟، ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور، مدارك لازم ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد 98، ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد نيمسال دوم، خريد كارت اعتباري دانشگاه آزاد بدون كنكور مهر ماه 98، مدارك لازم براي ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكوركارداني ناپيوسته 98-99، مدارك لازم براي ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور كارداني پيوسته 98-99، مدارك لازم براي ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور كارشناسي پيوسته 98-99، راهنماي مشاوره بدون كنكور دانشگاه آزاد 98-99 درخت دانش،،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۵۱:۴۷ توسط:negar موضوع:

نحوه ثبت نام دبيرستان هاي دوره اول استعدادهاي درخشان 98 – 99

نحوه ثبت نام دبيرستان هاي دوره اول استعدادهاي درخشان 98 – 99 

  1. داوطلبان ثبت نام آزمون تيزهوشان ششم به هفتم 98-99 مي بايست براي ثبت نام  اقدام نمايند . hoosh.medu.ir    از طريق سايت
  2. داوطلبان مي توانند پس از ورود به سايت براي تكميل كردن اينترنتي تقاضانامه ثبت نام اقدام نمايند . كه داوطلبان مي بايست ابتدا از طريق درگاه اينترنتي سامانه نسبت به پرداخت مبلغ 28000 كه به عنوان وجه ثبت نام دبيرستان هاي دوره اول استعداد هاي درخشان در نظر گرفته شده است اقدام نمايند.
  3. ثبت نام آزمون تيزهوشان ششم به هفتم 98-99

ثبت نام دبيرستان هاي دوره اول استعدادهاي درخشان 98 – 99 شامل چه كساني مي شود ؟

اولا دانش آموزاني مي توانند براي دبيرستان هاي دوره اول استعداد هاي درخشان 98 – 99 ثبت نام نمايند كه در وهله اول تابعيت ايراني داشته باشند .

دانش آموزاني مي توانندبراي دبيرستان هاي دوره اول استعداد هاي درخشان ثبت نام كنند كه در پايه پنجم ابتدائي بتوانند مقياس خيلي خوب در تمامي دروس نوبت دوم را كسب كنند و همچنين در پايه ششم بتوانند مقياس خيلي خوب در تمامي دروس نوبت اول را كسب كنند .   

همچنين دانش آموزاني كه در مجموع دو سال تحصيلي پايه هاي ششم و پنجم نهايتا در يك عنوان درسي كسب مقياس خوب را دارند ثبت نام دبيرستان هاي دوره اول استعداد هاي درخشان 98 – 99 براشون بلامانع است .  

مشاوره تحصيلي مدارس تيزهوشان  درخت دانش

شما مي توانيد براي گرفتن مشاوره در رابطه  با ثبت نام دبيرستان هاي دوره اول استعدادهاي درخشان 98 – 99   با مشاوران مجرب درخت دانش در ارتباط باشيد .

 

زمان ثبت نام دبيرستان هاي دوره اول استعدادهاي درخشان 98 – 99

زمان ثبت نام دبيرستان هاي دوره اول استعدادهاي درخشان98 – 99  يكي از مهمترين سوالاتيست كه دانش آموزان و والدين از مشاورين درخت دانش سوال مي پرسند . در اين مقاله سعي بر اين داريم كامل در مورد زمان ثبت نام دبيرستان هاي دوره اول استعدادهاي درخشان 98 – 99 در سامانه توضيح دهيم . زمان ثبت نام دبيرستان هاي دوره اول استعداد هاي درخشان 98 – 99  از تاريخ 16/2/98آغاز مي شود و نهايتا تا 23/2/98 براي مدارس تيزهوشان دامه مي يابد.  

مهلت ثبت نام دبيرستان هاي دوره اول استعدادهاي درخشان 98 – 99

داوطلبان مي بايست از تاريخ 16/2/98 به مدت هفت روز نسبت به ثبت نام دبيرستان هاي دوره اول استعداد هاي درخشان 98 – 99 اقدام نمايند . شايان ذكر است دانش آموزان مي بايست پس از ثبت نام دبيرستان هاي دوره اول استعداد هاي درخشان 98 – 99 پنج روز قبل از برگزاري تاريخ برگزاري آزمون سنجش خواهد بود .  

زمان برگزاري آزمون دبيرستان هاي دوره اول استعدادهاي درخشان 98 – 99

زمان سنجش آزمون دبيرستان هاي دوره اول استعداد هاي درخشان 98 – 99 دانش آموزان خارج از كشور و داخل كشور تاريخ 30/3/98  همزمان برگزار خواهد شد .

همچنين از آن جا كه محتواي سنجش دبيرستان هاي دوره اول استعداد هاي درخشان خلاقيت و هوش و استعداد مي باشد دانش آموزان مي بايست با آمادگي كامل اقدام نمايند براي اطلاعات بيتر با مشاوران درخت دانش در تماس باشيد.


برچسب: نحوه ثبت نام دبيرستان هاي دوره اول استعدادهاي درخشان 98 – 99، ثبت نام آزمون تيزهوشان ششم به هفتم 98-99، زمان ثبت نام دبيرستان هاي دوره اول استعدادهاي درخشان 98 – 99 ، مهلت ثبت نام دبيرستان هاي دوره اول استعدادهاي درخشان 98 – 99، زمان برگزاري آزمون دبيرستان هاي دوره اول استعدادهاي درخشان 98 – 99،،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۱۷:۵۰ توسط:negar موضوع:

شرايط ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد 98-99 در مقاطع مختلف

شرايط ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد 98-99 در مقاطع مختلف

شرايط ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد 98 براي تمامي مقاطع با هم تفاوت دارد و به اين صورت مي باشد كه براب انتخاب رشته هاي بدون آزمون دانشگاه آزاد در هر كدام از 4 مقطع شرايط خاص و مدارك تحصيلي لازم براي ورود به آن را دانشجو بايد داشته باشد كه در اين مقاله كامل در مورد آن توضيح خواهيم داد، قبل از توضيح 4 مقطع شامل:

 

 

  • شرايط ثبت نام كارداني پيوسته دانشگاه آزاد 98-99
  • شرايط ثبت نام كارداني ناپيوسته دانشگاه آزاد 98-99
  • شرايط ثبت نام كارشناسي پيوسته دانشگاه آزاد 98-99
  • شرايط ثبت نام كارشناسي ناپيوسته دانشگاه آزاد 98-99

 

شرايط ثبت نام كارداني پيوسته دانشگاه آزاد 98-99

 مقطع كارداني پيوسته بيشتر مد نظر داوطلباني است كه از فني حرفه اي و يا كاردانش فارغ التحصيل شده اند كه  شرايط ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد 98 داشتن ديپلم نظام چهارساله قديم، ديپلم نظري يا فني حرفه اي يا كاردانش در نظام سالي-واحدي و يا ديپلم نظام آموزشي جديد 3-3-6 مي باشد.

 

شرايط ثبت نام كارداني ناپيوسته دانشگاه آزاد 98-99

ثبت نام كارداني ناپيوسته آزاد 98-99 شامل چه كساني مي شود:

  • داشتن ديپلم چهار ساله نظام قديم
  • داشتن مدرك پيش دانشگاهي نظام سالي واحدي
  • داشتن ديپلم نظام جديد 3-3-6
  • داشتن مدرك كارداني

 

شرايط ثبت نام كارشناسي پيوسته دانشگاه آزاد 98-99

بيشترين متقاضيان شرايط ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد كارشناسي پيوسته 98-99 در مقطع كارداني پيوسته مي باشند به دليل تنوع زياد در ليست رشته هاي بدون كنكور كارشناسي پيوسته آزاد كه حداقل مدارك لازم ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد 98 در مقطع كارشناسي پيوسته دانشگاه آزاد شامل:

 

  • مدرك ديپلم نظام جديد آموزشي يا همان 3-3-6
  • مدرك ديپلم نظام آموزشي قديم يا همان نظام چهار ساله قديم
  • مدرك پيش دانشگاهي براي نظام آموزشي سالي-واحدي
  • مدرك كارداني يا فوث ديپلم

 

شرايط ثبت نام كارشناسي پيوسته دانشگاه آزاد 98-99

 

شرايط ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد نيمسال اول كارشناسي ناپيوسته براي داوطلباني است كه داراي مدرك فوق ديپلم هستند و قصد ادامه تحصيل در مقاطع بالاتر را دارند كه شرايط لازم براي ثبت نام كارداني به كارشناسي بدون كنكور دانشگاه آزاد 98 داشتن مدرك كارداني (پيوسته يا ناپيوسته) الزامي است.

 

 

[caption id="attachment_6389" align="aligncenter" width="300"]شرايط ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد شرايط ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد[/caption]


برچسب: شرايط ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد 98-99 در مقاطع مختلف، شرايط ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد 98، شرايط ثبت نام كارداني پيوسته دانشگاه آزاد 98-99، شرايط ثبت نام كارداني ناپيوسته دانشگاه آزاد 98-99، شرايط ثبت نام كارشناسي پيوسته دانشگاه آزاد 98-99، شرايط ثبت نام كارشناسي ناپيوسته دانشگاه آزاد 98-99، شرايط ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد، ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد نيمسال اول،،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۱۲:۴۱ توسط:negar موضوع:

ليست مدارك لازم جهت ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد 98

ليست مدارك لازم جهت ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد 98

  1. خريد كارت اعتباري ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 98
  2. اطلاعات فردي بر اساس كارت ملي و شناسنامه
  3. آدرس، تلفن محل سكونت و كدپستي
  4. مدارك تحصيلي شامل:ديپلم، پيش دانشگاهي وكارداني
  5. عكس پرسنلي داوطلب

شرايط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور 98 ديگر همانند سال هاي قبل نمي باشد زيرا در سال هاي گذشته ثبت نام كاملا حضوري بود و داوطلبي كه زودتر مراجعه مي كرد براي ثبت نام بدون كنكور آزاد از شانس قبولي بالاتري برخوردار بود.

نحوه خريد كارت اعتبار اولين مدارك لازم ثبت نام بدون دانشگاه آزاد 98

خريد كارت اعتباري بدون كنكور دانشگاه آزاد 98 از طريق سايت دانشگاه آزاد به نشاني azmoon.iau.ac.ir براي دريافت شناسه و رمز ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 98 انجام مي شود ولي آنچه شايان ذكر است اينكه نحوه صحيح خريد كارت اعتباري ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد 98 مي باشد زيرا توجه به نكات زير ضروري است:

  • مقطع تحصيلي كه قصد ثبت نام در آن را داريد با توجه به شرايط ثبت نام دانشگاه آزاد در هر مقطع تحصيلي درست انتخاب نماييد.
  • نظام آموزشي خود را با توجه به پاره وقت يا تمام وقت بودن رشته هاي دانشگاه آزاد 98 صحيح انتخاب نماييد.
  • در انتخاب مجموعه آزمايشي با توجه به رشته تحصيلي دقت نماييد.

با توجه به تذكراتي كه داده شد پيشنهاد مي شود شرايط ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد 98 خود را از طريق مشاوران درخت دانش انجام دهيد تا به هر دليلي مجبور به خريد مجدد كارت اعتباري ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد نشويد.

نحوه تكميل اطلاعات فردي با مدارك شخصي داوطلب

پس وارد شدن به پيش ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور 98 با استفاده از شناسه و كلمه عبور به مرحله تكميل اطلاعات فردي بر اساس كارت ملي و شناسنامه مي رسيد كه مطابق با كارت ملي و شناسنامه داوطلب بايد تكميل گردد و تاكيد مي شود كه عواقب عدم صحيح وارد نمودن اطلاعات خواسته شده  متوجه خود داوطلب خواهد بود.

نحوه وارد نمودن اطلاعات سكونت در ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد 98

اطلاعات محل سكونت داوطلب در ثبت نام بدون آزمون آزاد 98 شامل آدرس محل سكونت، تلفن منزل، كد پستي محل سكونت مي باشد كه در فيلد هاي مربوطه بايد تكميل شود.

نحوه آپلود عكس مدارك لازم براي ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد 98

 

 در پيش ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 98 بيشتر مدارك لازم جهت ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد 98 به صورت دستي وارد مي شوند و تنها مدرك كه نياز به آپلود خواهد داشت آپلود عكس پرسنلي بر اساس ويژگي هاي خواسته شده در سايت ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد 98 مي باشد.


برچسب: ليست مدارك لازم جهت ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد 98، خريد كارت اعتباري ثبت نام بدون آزمون دانشگاه آزاد 98، شرايط ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور 98، نحوه خريد كارت اعتبار اولين مدارك لازم ثبت نام بدون دانشگاه آزاد 98، شرايط ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد، مدارك لازم جهت ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد 98،،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۸:۰۶ توسط:negar موضوع:

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد 98

ليست كامل رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد مهر ماه 98 تهران و كل كشور

خبر فوري(16 ارديبهشت 98): رشته هاي بدون كنكور آزاد تهران و شهرستانها در مقطع كارشناسي ناپيوسته (كارداني به كارشناسي) منتشر شدند.

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد در اوايل سال 98 براي مقاطع كارداني ناپيوسته و كارشناسي پيوسته منتشر شدند كه در 85 % رشته ها بر اساس سوابق تحصيلي پذيرش داشتيم كه در انتهاي مقاله ليست رشته ها را قرار داده ايم ولي تمامي تمامي داوطلبان منتظر منتشر شدن رشته هاي ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور كارداني به كارشناسي بودند كه بلاخره امروز منتشر شدند.

توجه: ليست رشته هاي دانشگاه هاي آزاد تهران و شهرستانها در انتهاي مقاله قرار داده ايم لطفا مقاله را كامل مطالعه نماييد.

رشته های بدون کنکور آزاد تهران

رشته هاي بدون كنكور كارداني به كارشناسي آزاد تهران مهر ماه 98

با توجه به اينكه گزينش در رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد كارشناسي ناپيوسته 98 بر اساس معدل كل دوره كارداني است و با توجه به تجانس گروه عمده تحصيلي داوطلب با رشته اي كه در آن فارغ التحصيل شده است در صورتي كه داوطلب در رشته ي غير متجانس با گروه عمده تحصيلي خود پذيرفته شود بايد دروس پيش نياز و جبراني گروه مورد نظر را بگذراند.

توصيه مشود: براي اطلاع از ليست كامل رشته هاي بدون آزمون تهران و سراسر كشور، رشته هاي پيراپزشكي بدون آزمون، دبيري و رشته آموزش دروس بدون كنكور در اين مقطع، شرايط و معدل لازم براي قبولي، انجام تمامي مراحل ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد (تمامي مقاطع) به صورت حضوري و هم تلفني مي توانيد با شماره 9099072943 (بدون كدگيري و تلفن ثابت منزل تماس) حاصل نماييد.(در صورت مشغولي لطفا مجددا تماس بگيريد)

تجانس در كدام رشته بدون كنكور كارشناسي ناپيوسته دانشگاه آزاد 98 ضرورت دارد؟

متقاضيان واجد شرايط ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد 98 در رشته بدون كنكور مهندسي بهداشت محيط بايد داراي مدرك كارداني در يكي ار 3 رشته هاي قابل قبول باشند:

  • بهداشت حرفه اي
  • بهداشت عمومي
  • بهداشت عمومي گرايش مبارزه با بيماري ها
  • بهداشت محيط
  • تكنسين حفاظت محيط زيست
  • كمك مهندسي بهداشت
  • تكنولوژي محيط زيست
  • علوم آزمايشگاهي

ليست رشته هاي بدون كنكور كارداني به كارشناسي آزاد تهران و شهرستانها 98

مقطع كارشناسي ناپيوسته يكي از مقاطعي مي باشد كه تنوع رشته در آن زياد است در اين قسمت ليست رشته هاي پرطرفدار كارشناسي ناپيوسته دانشگاه آزاد بدون كنكور مهر ماه نيمسال اول 98-99 را ارائه مي دهيم:

  • حسابداري
  • تربيت بدني و علوم ورزشي
  • مهندسي تكنولوژي برق
  • مهندسي فناوري مكانيك خودرو
  • مهندسي نرم افزار كامپيوتر
  • مهندسي اجرايي عمران
  • معماري
  • ارتباط تصويري
  • گرافيك
  • رشته هاي آموزشي
  • ICT
  • و...

قبل از مطالعه دفترچه رشته هاي بدون كنكور مقطع مختلف دانشگاه آزاد از جمله رشته هاي بدون كنكور كارشناسي پيوسته و ناپيوسته و كارداني مي خواهيم به اين سوال پرتكرار داوطلبان بدون آزمون اين نيمسال يعني ترم مهر نيسمال اول 98-99 كه با مشاوره تحصيلي تلفني درخت دانش تماس گرفته اند پاسخ دهيم؟ براي نيمسال اول مهر 98 دانشگاه آزاد ليست رشته هاي پزشكي بدون كنكور آزاد كه به دفترچه خود اضافه خواهد كرد كدامند!!!؟؟؟

رشته هاي بدون كنكور كارشناسي پيوسته دانشگاه آزاد نيمسال اول مهر 98 تهران كدامند؟

ليست رشته هاي بدون كنكور آزاد تهران ورودي ترم مهر ماه 98 بر خلاف سال هاي گذشته كه در شهريور ماه منتشر مي شد از اسفند ماه 97 منتشر شد و ما شاهد اين هستيم كه نحوه ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد نيز تغيير كرده است، رشته هاي بدون كنكور دانشگاه هاي آزاد تهران ورودي مهر 98 تمامي رشته ها (95%) در تمامي گروه هاي آزمايشي را بر خلاف ترم بهمن سال گذشته پذيرش داريم براي اطلاع از ليست رشته ها در انتهاي مقاله بر روي نام رشته كليك نماييد.

"صفر تا صد ثبت نام بدون آزمون خود را در رشته مورد علاقه به مشاوران درخت دانش بسپاريد"

براي اطلاع از رشته هاي جديد بدون كنكوردانشگاه آزاد، شرايط ومعدل لازم براي ورود به رشته ها، موقعيت مكاني و دانشگاه هاي مورد پذيرش رشته هاي پرطرفدار تهران، ليست رشته هاي جديد اعلام شده براي نيمسال اول 98، ليست رشته هاي پزشكي بدون كنكور مي توانيد با شماره 9099072943 بدون گرفتن پيش شماره و از طريق تلفن ثابت با مشاوران مجرب ما تماس بگيريد ويا ادامه مقاله را كامل مطالعه بفرماييد

ليست رشته هاي تاپ بدون كنكور دانشگاه آزاد نيمسال اول مهر 98

توجه: براي اطلاع از شرايط ورود و نحوه ثبت نام هر كدام از رشته هاي بدون كنكور مي توانيد بر روي نام رشته كليك نماييد.براي اطلاع از رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد تهران نيز ادامه مقاله را مطالعه نماييد.

رشته مهندسي پزشكي بدون كنكور

رشته دامپزشكي بدون كنكور

رشته ميكروبيولوژي بدون كنكور

رشته زيست شناسي بدون كنكور

رشته هاي پزشكي بدون كنكور

رشته هاي پيراپزشكي بدون كنكور

رشته حقوق بدون كنكور

رشته روانشناسي بدون كنكور

رشته بازيگري بدون كنكور آزاد تهران

مهندسي كامپيوتر بدون كنكور

رشته مهندسي عمران بدون كنكور

رشته مهندسي نفت بدون كنكور

رشته موسيقي بدون كنكور

رشته گرافيك بدون كنكور

رشته اقتصاد بدون كنكور دانشگاه آزاد

روان شناسي بدون كنكور آزاد تهران

رشته داروسازي بدون كنكور كيش

رشته تربيت بدني بدون كنكور

پرستاري بدون كنكور

رشته مديريت بازرگاني بدون كنكور

رشته حسابداري بدون كنكور

رشته مترجمي زبان انگليسي بدون كنكور

رشته كارگرداني بدون كنكور

براي اطلاع از نحوه و شرايط تحصيل بدون كنكور در رشته هاي پزشكي و پيراپزشكي خارج از كشور(روسيه)، با هزينه پايين بر روي لينك زير كليك نماييد:

رشته هاي پزشكي بدون كنكور روسيه

ليست دانشگاه هاي بدون كنكور آزاد تهران كدامند و چه رشته هايي دارند؟

دانشگاه هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد تهران كه رشته هاي بدون آزمون را ارائه مي دهند از سطح علمي خيلي بالايي برخوردار هستند و مدارك بدون كنكور آنها هيچ تفاوتي با با آزمون ندارد

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد علوم تحقيقات

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد تهران مركز

رشته هاي بدون كنكور آزاد تهران شمال

رشته هاي بدون كنكور آزاد تهران غرب

رشته هاي بدون كنكور آزاد تهران شرق

رشته هاي بدون كنكور آزاد تهران جنوب

ثبت نام بدون كنكور دانشگاه يادگار امام

دانلود دفترچه رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد مهر ماه 98

دانلود دفترچه رشته هاي بدون آزمون بر اساس سوابق تحصيلي 98-99 براي سه مقطع منتشر شده اند كه بر اساس دفترچه ثبت نام داوطلب مي توانيد 20 كد رشته انتخاب نمايد كه هر كدام از رشته ها شرايط ورود خاصي را دارند كه توصيه مي شود قبل از ثبت نام با مشاوران مجرب درخت دانش در ارتباط باشيد.

براي دريافت دفترچه رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد كليك نماييد.

توصيه مي شود:  براي اطلاع از رشته هاي بر اساس سوابق و مشاوره انتخاب آنها در دفترچه كنكور سراسري 98 مي توانيد انتخاب رشته كنكور سراسري 98 بر روي لينك كليك نماييد.

آيا رشته حقوق يا مهندسي پزشكي و ميكروبيولوژي را بدون كنكور در تهران و شهرستانها داريم؟

اين نيمسال بر خلاف سال هاي گذشته نحوه ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد نيمسال دوم در رشته هاي بدون كنكور آزاد تهران رشته حقوق بدون كنكور، ميكروبيولوژي و مهندسي پزشكي بدون آزمون و... رشته هايي كه براي نيمسال اول پرطرفدار بودند را در دفترچه اين ترم بهمن ماه شامل ليست رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد 97 تهران(تهران غرب) در دوره تمام وقت نبوده ايم.

ولي در دوره پاره وقت اكثر رشته ها را دانشگاه آزاد تهران پذيرش دارند كه براي اطلاعات بيشتر در مورد تفاوت دوره پاره وقت و تمام وقت ليست رشته هاي تجربي بدون كنكور بهمن ماه، پزشكي بدون كنكور مي توانيد با شماره 9099072943 بدون گرفتن پيش شماره و از طريق تلفن ثابت تماس حاصل نماييد.

توجه: در انتهاي مقاله ليست رشته هاي بدون آزمون استانها و شهرستانهاي سراسر كشور را قرار داده ايم.

رشته هاي بدون كنكور آزاد تهران

آيا رشته هاي پزشكي را بدون كنكور دانشگاه آزاد داريم يا نه!!

بسياري از داوطلبين رشته هاي بدون كنكور آزاد تهران و سراسر كشور با سردرگمي زياد زماني كه با مشاوران درخت دانش تماس مي گيرند اين سوال را مي پرسند كه آيا رشته هاي پزشكي بدون كنكور يا پيراپزشكي را در ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور تهران يا دانشگاه هاي پرديس داريم يا نه!!؟

درجواب بايد به همه اين عزيزان گفت كه تنها رشته هاي آزمايشاهي را بدون كنكور در دانشگاه هاي آزاد تهران  و شهرستانها داريم و اين اميد را داريم كه براي نيسمال اول 98 رشته هاي پيراپزشكي و حتي رشته هاي پزشكي بدون كنكور به ليست رشته هاي دانشگاه آزاد اضافه شوند.

ليست رشته هاي پزشكي بدون كنكور دانشگاه آزاد 98 و حتي رشته هاي پزشكي بدون كنكور دانشگاه ازاد، پيراپزشكي بدون آزمون دانشگاه آزاد را هر نيمسال تحصيلي دانشگاه آزاد بدون آزمون به ليست رشته هايش اضافه كرده و ما شاهد بوديم كه رشته پذيرش بدون كنكور دامپزشكي و رشته ميكروبيولوژي بدون كنكور و رشته مهندسي پزشكي بدون كنكور، زيست شناسي و... بدون آزمون در بهمن ماه 97 و مهر ماه 98 پذيرش داشته ايم.

مشاوره رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد نيمسال دوم ورودي بهمن 97-98

براي اطلاع از رشته هاي جديد بدون كنكور دانشگاه آزاد در نيمسال دوم 97-98 تهران و شهرستان ها و همچنين شرايط جديد و معدل لازم ورود به هر كدام از رشته هاي بدون كنكور، رشته هاي پزشكي بدون كنكور در ايران، مدارك و نحوه و مشاوره ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد 97 و بالا بردن شانس قبولي با معدل پايين و زمان شروع ثبت نام رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد ترم بهمن (مهم) مي توانيد با شماره 9099072943 بدون گرفتن پيش شماره و از طريق تلفن ثابت منزل تماس حاصل نماييد، و يا ادامه مقاله را مطالعه نماييد.

براي رزرو وقت و جلسه مشاوره حضوري ثبت نام رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد و رشته هاي بدون كنكور سراسري مي توانيد از طريق شماره تلگرام 6196-380-0903 هماهنگي لازم را انجام دهيد.

براي از دست ندادن زمان ثبت نام رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد تهران و شهرستانها نيمسال اول 98 توصيه مي شود كه عضو كانال تلگرام بدون كنكور درخت دانش شويد.

ليست رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد به تفكيك گروه آزمايش ها 98-98

يراي مشاهده ليست رشته هاي بدون كنكور تجربي_رياضي_علوم انساني_زبان و هنر دانشگاه آزاد بهمن ماه ۹۷ بايد تا زمان انتشار دفترچه بدون كنكور دانشگاه آزاد 98 منتظر بمانيم.

براي سال 98 پذيرش رشته هاي بدون كنكور افزايش 15 درصدي نسبت به سال هاي گذشته داشته است، بيشتر رشته هاي بدون كنكور همان رشته هاي بدون آزموني هستند كه در بهمن ماه دانشگاه آزاد پذيرش داشته اند.

براي اطلاع از رشته هاي بدون كنكور تجربي كدامند؟ بهمن ماه و همچنين رشته هاي بدون كنكور رياضي و انساني و... نيمسال دوم دانشگاه آزاد بر روي لينك هاي رنگي زير كليك نماييد:

رشته هاي هنر بدون كنكور دانشگاه آزاد بهمن ماه

رشته هاي بدون كنكور تجربي بهمن دانشگاه آزاد

رشته هاي بدون كنكور رياضي دانشگاه آزاد بهمن ماه

رشته هاي بدون كنكور علوم انساني دانشگاه آزاد

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه پيام نور

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد 98 در مقطع كارشناسي پيوسته و ناپيوسته و كارداني پيوسته و ناپيوسته در دوره هاي تمام وقت و پاره وقت امسال با تنوع بيشتري پذيرش انجام مي شود.

رشته هاي بدون كنكور نيمسال اول

 " كنكور بي كنكور !!! "

ليست رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد سراسر كشور 99-98

جهت مشاوره و راهنمايي درباره كد رشته محل ها و ظرفيت ها و رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد استانها و شهرستانها بر اساس تراز دانشگاهها كافيست بر روي آنها كليك نماييد:

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد اهواز

بدون كنكور دانشگاه آزاد مشهد

رشته هاي بدون كنكور آزاد تبريز

رشته هاي بدون كنكور آزاد اصفهان

ثبت نام بدون كنكور آزاد تهران غرب

ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد شيراز

ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد مراغه

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد نيشابور

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد كرج

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد اروميه

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد اردبيل

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزادخراسان جنوبي

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد مازندران

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد همدان

رشته هاي بدون كنكور آزاد گيلان

رشته هاي بدون كنكور بهمن ماه آزاد كرمانشاه 

براي كسب اطلاعات بيشتر درباره رشته هاي بدون كنكور آزاد تهران، رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد اهواز بهمن ماه 98، رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد رشت 98، رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد لرستان 98، رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد زنجان 98، رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد شيراز،رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد كشور با مشاوران درخت دانش تماس حاصل فرماييد.

دوستان بايد توجه داشته باشند خيلي از رشته هاي بدون كنكور بهمن ماه 98 در ليست رشته هاي پايين ذكر نشده اند به اين دليل كه هنوز دفترچه ثبت نام نيمسال دوم 98 منتشر نشده است، به محض منتشر شدن دفترچه در كانال تلگرام درخت دانش اطلاع رساني خواهد شد.

كانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

 

 براي دريافت اطلاعات بيشتر مي توانيد رشته هاي بدون كنكور آزاد تهران با شماره تماس 9099072943 با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشند، و يا ليست رشته هاي دانشگاه آزاد بدون كنكور تهران و مراكز استان ها را در سايت جامع سنجش و پذيرش دانشگاه آزاد به نشاني azmoon.org با دقت مطالعه نماييد.


برچسب: ليست كامل رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد مهر ماه 98 تهران و كل كشور، ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور، رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد كارشناسي ناپيوسته 98، ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد، شرايط ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد 98، ليست رشته هاي بدون كنكور كارداني به كارشناسي آزاد تهران و شهرستانها 98، رشته هاي بدون كنكور كارشناسي پيوسته دانشگاه آزاد نيمسال اول مهر 98 تهران كدامند؟، نحوه ثبت نام بدون كنكور دانشگاه آزاد، ليست رشته هاي تاپ بدون كنكور دانشگاه آزاد نيمسال اول مهر 98، ليست دانشگاه هاي بدون كنكور آزاد تهران كدامند و چه رشته هايي دارند؟، رشته هاي بدون آزمون، دفترچه رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد، انتخاب رشته كنكور سراسري 98،،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۰۲:۱۰ توسط:negar موضوع:

مشاوره تحصيلي تلفني

چرا مشاوره تحصيلي را بايد رايگان انتخاب كنيم؟

در تمامي كشورها براي رسيدن به آينده روشن و اكتسابي معمولا از مشاوران و از خدمات و راهكارهاي مشاوره اي آنها استفاده كرده و بهترين مسيرها را انتخاب مي كنند. از سال 2013 به بعد اهميت خدمات مشاوره تحصيلي در كشور ما به طور چشمگيري روند رو به افزايش داشته و اين باعث خوشحالي براي كسب موفقيت هاي بيشتر مي باشد. مشاوره تحصيلي تلفني يكي از مشاوره هاي كه متقاضي و داوطلب به نسبت بيشتر از مابقي موضوعات مشاوره اي را به خود اختصاص داده است در اينجا ما سعي داريم براي اينكه تمامي متقاضيان از خدمات مشاوره به نحوه احسن استفاده لازم را برده باشند از طريق لينك هاي اينستاگرام، تلگرام و ... به صورت رايگان با ما در ارتباط باشند.

مشاوره تحصيلي رايگان

خدمات مشاوره تحصيلي رايگان درخت دانش؟

بهترين مشاوره تحصيلي در تهران چه فاكتور هايي بايد داشته باشد؟

و ... ؟؟؟

امروزه نياز به مشاوره تحصيلي در تمامي مقاطع حتي در دوران پيش دبستاني لازم و ضروري است. در گذشته از مشاوره تحصيلي فقط براي مقطع متوسطه دوم و كنكوري ها بهره مي گرفتند اما امروزه با تحقيقات روانشناسان بر همه ثابت شده كه لزوم استفاده از راهنمايي هاي مشاوران در دوران كودكي نيز بر پيشرفت تحصيلي دانش آموز تاثير مستقيم داشته و براي تقويت هر درس در دوران تحصيل بايد از يك سري آموزشها و كتب آموزشي ويژه استفاده نمود.

مزاياي مشاوره تحصيلي رايگان (تلفني) 

دانش آموزان بسياري از مناطق در ايران به خاطر دوري از محيط شهري نياز به پيمودن مسافت زياد و متحمل شدن هزينه زياد و مشكلاتي از اين قبيل، مي توانند با گرفتن يك شماره از مشاوران مجرب و متخصص با اطمينان كامل و بدون هزينه به صورت مشاوره تلفني رايگان درخت دانش مشاوره گرفته و مشكلات و ابهامات تحصيلي خود را رفع نمايند.

در گذشته به دليل نبودن شماره هاي ديجيتالي 909 مشاوره تحصيلي رايگان داوطلبان مستعد كنكوري زيادي با وجود رتبه و تراز بسيار عالي ناگزير انتخاب رشته خود را با مشورت افراد غير متخصص انجام داده و رشته و دانشگاهي كه شايسته رتبه و تراز كسب شده داوطلب بوده، به دست نياورده و بار افسوس و پشيماني را تا آخر عمر با خود به همراه دارد.

مشاوره تحصيلي درخت دانش با توجه به پايين ترين تعرفه هزينه و بهترين كيفيت خدمات آموزشي نسبت به مشاوره هاي تحصيلي ديگر پيشنهاد مي كنيم هزينه هاي هنگفتي را براي خدمات جزئي پرداخت نفرماييد.

در زير از طريق لينك ارتباطي ادمين كانال تلگرام و اينستاگرام مي توانيد پاسخ سوالات خود را در كمترين زمان ممكن دريافت نماييد. براي ارتباط با مشاوران تحصيلي درخت دانش بدون هيچ گونه نگراني و با كمترين هزينه مشاوره تحصيلي با شماره مشاوره تحصيلي تلفني 9099072943 تماس حاصل بفرماييد.

موفقيت شما افتخار ماست.

خدمات مشاوره تحصيلي رايگان درخت دانش

مشاوره تحصيلي رايگان در تمامي زمينه هاي مشاوره تحصيلي كودك، مشاوره و برنامه ريزي درسي متوسطه اول، برنامه ريزي كنكور 98، برنامه ريزي متوسطه دوم، مشاوره تحصيلي تيزهوشان، مشاوره انتخاب رشته، انجام انتخاب رشته كنكور، مشاوره ثبت نام بدون كنكور 97، هدايت تحصيلي پايه نهم، مشاوره تحصيلي خارج از كشور، بورسيه تحصيلي، معرفي بهترين منابع كنكور 98 و ... راهنمايي و مشاوره خود را ارائه مي دهد.
مشاوره تحصيلي درخت دانش براي تمامي دانش آموزان خاص و تخصصي عمل نموده زيرا كه مشاوران ما معتقدند براي هر داوطلب با ويژگي هاي منحصر به فرد و توان و وضعيت درسي متفاوت يك برنامه و روش خاص تحصيلي را دنبال خواهند كرد.

مشاوره تحصيلي حضوري درخت دانش

مشاوران مجرب درخت دانش در تمامي مقاطع تحصيلي به صورت حضوري و غير حضوري آماده خدمات آموزشي و مشاوره تحصيلي به شما متقاضيان و داوطلبان عزيز در هر سني و ره مقطعي مي باشد. براي بهره مندي از اين خدمات مي توانيد از لينك هاي ارتباطي در پايين مقاله استفاده نماييد.

مشاوره تحصيلي تلفني رايگان درخت دانش

مشاوره تحصيلي رايگان درخت دانش در تمامي مقاطع تحصيلي آماده ارائه خدمات و مشاوره به والدين و دانش آموزان گرامي مي باشد. با مشاوره تلفني رايگان درخت دانش ديگر نيازي به يافتن مراكز مشاوره معتبر و پيمودن مسافتي زياد و گذاشتن تايم به خصوص براي دريافت راهنمايي نداريد فقط با گرفتن يك شماره 9099072943 بدون كدگيري و از طريق تلفن ثابت با كمترين هزينه و تعرفه مخابراتي تمامي سوالات و ابهامات تحصيلي خود را رفع نماييد.

مشاوره تحصيلي درخت دانش

مشاوران مجرب درخت دانش در راستاي اهداف بلند مدت و كوتاه مدت خود با كمترين هزينه و در كمترين زمان ممكن پاسخگوي تمامي سوالات شما خواهند بود براي دريافت اطلاعات بيشتر مي توانيد از طريق لينك هاي ارتباطي زير با مشاوران درخت دانش در ارتباط باشيد.

با مشاوره تحصيلي درخت دانش آينده موفق تحصيلي خود را رقم بزنيد.

راههاي ارتباطي با مشاوران مجرب درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

 

كانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اينستاگرام سامانه مشاوره تحصيلي درخت دانش


برچسب: چرا مشاوره تحصيلي را بايد رايگان انتخاب كنيم؟، مشاوره تحصيلي تلفني، مشاوره تحصيلي رايگان، بهترين مشاوره تحصيلي در تهران، مشاوره تحصيلي، مزاياي مشاوره تحصيلي رايگان (تلفني) ، درخت دانش، خدمات مشاوره تحصيلي رايگان درخت دانش، معرفي بهترين منابع كنكور 98، مشاوره تحصيلي كودك، برنامه ريزي كنكور 98، معرفي بهترين منابع كنكور 98، مشاوره تلفني رايگان،،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ساعت: ۰۹:۵۵:۵۳ توسط:negar موضوع: