مشاوره تحصيلي مشاوره تحصيلي .

مشاوره تحصيلي

شرايط انتخاب رشته كنكور سراسري

شرايط انتخاب رشته كنكور سراسري

مرحله ي مهمي از كنكور سراسري را انتخاب رشته به خود اختصاص مي دهد , مدتي پس از آزمون سراسري نتايج اوليه ي داوطلبان در سايت سنجش منتشر مي شود . دانش آموزان با در دست داشتن اطلاعات فردي خود مي توانند كارنامه ي اوليه را مشاهده فرمايند .

پس مشاهده و دريافت كارنامه مدت زماني به داوطلبان به جهت انتخاب رشته دانشگاهي فرصت داده مي شود , در كارنامه اوليه اطلاعات مهمي چون رتبه و تراز دانش آموز ذكر شده است و شخص براساس اين اطلاعات مي تواند اقدام به انتخاب رشته نمايد .

مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري

به جهت پذيرش در دانشگاه هاي معتبر دولتي داوطلب بايد داراي شرايطي چون تراز بالا و رتبه ي خوبي باشد , در برخي از موارد مي بينيم كه بعضي از داوطلبان با اينكه شرايط قبولي در دانشگاه هاي دولتي را دارند و از رتبه خوبي هم برخوردارند اما با انتخاب نادرست و ناآگاهانه اين شانس را از دست مي دهند و در دانشگاه و رشته اي كه چندان مورد علاقه شان نيست پذيرفته مي شوند .

براي اينكه چنين مشكلاتي پيش نيايد چه بايد كرد ؟

اول از همه از يك مشاور باتجربه و متخصص در اين زمينه كمك بگيريد , مراكز زيادي هستند كه به صورت حضوري , اينترنتي و يا تلفني به مشاوره دانش آموزان به جهت انتخاب رشته مي پردازند اما بايد در نظر داشته باشيد كه شخص مشاور اطلاعات و مهارت كافي در اين زمينه را داشته باشد در غير اينصورت با راهنمايي نادرست مانع از اين مي شود كه شما تصميمي صحيح و منطقي بگيريد .

البته بايد اضافه نمود كه امروزه قبولي در دانشگاه ها براي داوطلبان كار سختي نيست , دانش آموزان انتخاب هاي فراواني پيش رو دارند و حتي بدون شركت در كنكور سراسري نيز امكان تحصيل براي اين دسته از افراد فراهم شده است و مي توانند در رشته هاي بدون آزمون دانشگاه هاي علمي كاربردي يا دانشگاه هاي آزاد ادامه تحصيل بدهند .

مشاوره تحصيلي درخت دانش

 مشاوره تحصيلي درخت دانش با كادري مجرب و خبره و شناخت كامل از زواياي دفترچه انتخاب رشته 97 همزمان با زمان اعلام نتايج كنكور سراسري 97 شما را با نحوه صحيح انتخاب رشته كنكور سراسري  و انتخاب رشته دانشگاه آزاد 97 راهنمايي مي كند.

 براي برقراري ارتباط با مشاوران متخصص درخت دانش با شماره 9099072943 بدون كدگيري از تلفن ثابت تماس گرفته و دريافت راهنمايي هاي لازم درباره انتخاب رشته اينترنتي كارشناسي ارشد  و انتخاب رشته كنكور سراسري 97 ، نرم افزار انتخاب رشته سراسري 97 و همچنين انتخاب رشته كنكور دانشگاه آزاد 97 را از مشاوران درخت دانش بگيريد. وآينده شغلي و تحصيلي خود را با چراغ راهنمايي هاي مشاورين درخت دانش روشن سازيد.


برچسب: شرايط انتخاب رشته كنكور سراسري، زمان دقيق انتخاب رشته كنكور، مشاوره انتخاب رشته، راهنماي انتخاب رشته كنكور،،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۸ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۴:۴۶:۱۶ توسط:negar موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :