مشاوره تحصيلي مشاوره تحصيلي .

مشاوره تحصيلي

مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري

 

مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري

مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري نياز به تخصص و تجربه كافي دارد , هر فردي با هر سطح سواد و دانش قادر به راهنمايي داوطلبان و دانش آموزان نيست چه بسا افرادي در قبال گرفتن هزينه هاي زيادي اقدام به ارائه مشاوره مي كنند ولي عدم آگاهي و دانش آن ها موجب شده كه داوطلب انتخابي ناشيانه و نادرستي كرده و زحمات چندين ساله خود را به باد دهد و مجبور شود يك سال ديگر را هم براي راهيابي به دانشگاه تلاش كند .

داوطلبان بايستي به مطالعه دقيق دفترچه هاي انتخاب رشته كنكور سراسري كه براي هر رشته به طور جداگانه منتشر مي شود بپردازند و در صورت وجود ابهام يا هرگونه سوالي با مراكز معتبر مشاوره به صورت حضوري يا تلفني در تماس باشند و راهنمايي هاي لازم را از اين مراكز دريافت كنند .

در دفترچه كنكور سراسري اطلاعات و نكات مهمي چون كد رشته ها و دانشگاه ها , ظرفيت هر رشته و دانشگاه , شرايط پذيرش دانشگاه ها , تخصيص خوابگاه هاي دانشجويي , سهميه داوطلبان و .. درج شده است .

فرايند انتخاب رشته كنكور سراسري

روال انتخاب رشته هر ساله به اين صورت است كه سازمان سنجش مدت زمان معيني را براي انتخاب رشته تعيين مي كند و اين مهلت پس از انتشار نتايج اوليه به داوطلبان داده مي شود .

• ابتدا به سايت سازمان سنجش مراجعه كرده و اطلاعات فردي خود را به جهت وارد شدن به صفحه انتخاب رشته وارد كنيد .

• تمامي كد محل ها و رشته هايي كه از قبل نوشته ايد و اولويت بندي كرده ايد وارد فرم انتخاب رشته نماييد .

• دانشگاه و رشته هايي كه در فرم وارد كرده ايد با ليست خود تطبيق دهيد تا هيچ رشته و دانشگاهي را اشتباه وارد نكرده باشيد .

• پس از اتمام انتخاب رشته سيستم به شما يك كد 15 رقمي مي دهد آن را يادداشت كنيد و نزد خود نگه داريد .

انتخاب رشته كنكور سراسري يكي از حساس ترين و سرنوشت سازترين مرحله از زندگي هر فرد را به خود اختصاص مي دهد. زيرا كه يك انتخاب نادرست زندگي فرد را در مسير ديگري بده كه نتواند پله هاي ترقي را در مقايسه با يك انتخاب درست انجام دهد. در سالهاي گذشته مواردي به چشم مي خورد كه علي رغم كسب تراز و رتبه بالا داوطلب با انتخاب رشته نادرست باعث شده تا رشته و دانشگاهي كه در حد و شأن رتبه و تراز او بوده را كسب نكند و با نارضايتي در ثبت نام مشغول به ادامه تحصيل شود. پس تنها پيشنهاد درخت دانش به شما داوطلبان ورود به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي اين است كه مواظب انتخاب هاي خود باشيد و با افراد آگاه و مجرب مشورت نماييد.

براي مشاهده پربازديدترين مقالات درخت دانش بر روسي لينك هاي زير كليك كنيد:

نتايج انتخاب رشته كنكور سراسري 97

انتخاب رشته

مشاوره تحصيلي درخت دانش

نتايج اوليه كنكور سراسري 97

زمان اعلام نتايج اوليه كنكور سراسري 97

 

 مشاوره تحصيلي درخت دانش

 

مشاوران مجرب و با تجربه درخت دانش با آگاهي هاي لازم درباره انتخاب رشته كنكور سراسري، انتخاب رشته كنكور دانشگاه آزاد، انتخاب رشته بدون كنكور، بازار كار و شرايط ادامه تحصيل در هر رشته، و اطلاعاتي راجع به هر دانشگاه و ... به صورت تمام وقت آماده پاسخگويي و مشاوره و راهنمايي شما علم دوستان گرامي مي باشد. جهت دريافت اطلاعات كامل و انتخاب رشته اي درست و منطقي با شماره 9099072943 تماس بگيريد و آينده تحصيلي و شغلي روشني را براي خود رقم بزنيد.


برچسب: مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري، مشاوره انتخاب رشته، مشاوره انتخاب رشته دانشگاه آزاد، مشاوره انتخاب رشته كنكور تجربي ، مشاوره انتخاب رشته كنكور رياضي، مشاوره انتخاب رشته كنكور انساني، مشاوره انتخاب رشته كنكور هنر، مشاوره انتخاب رشته كنكور زبان خارجه،،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ تير ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۰۴:۱۱ توسط:negar موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :