مشاوره تحصيلي مشاوره تحصيلي .

مشاوره تحصيلي

تراز قبولي رشته پرستاري كنكور سراسري 97

 

 

تراز قبولي  رشته پرستاري كنكور سراسري 97

 

  • تراز قبولي اصفهان ؟
  • تراز قبولي تهران ؟
  • ترازقبولي مشهد؟
  •   ترازقبولي خرم آباد؟
  •   ترازقبولي اراك؟
  • ترازقبولي ورامين؟
  • ترازقبولي واحدسبزوار؟
  • و ...  ؟؟؟؟

 

 

معرفي رشته پرستاري

قبل ازاينكه پاسخ سوالات بالارا بدهيم توضيحي مختصردررابطه با رشته پرستاري خواهيم داد، رشته پرستاري ازلحاظ لغوي به معناي مراقبت كردن ازبيماراست .

درحال حاضر پرستاري به عنوان يك رشته علمي شناخته شده است و متخصص رشته پرستاري بايد علوم بسياري را فرا بگيرد و كاربرد آن ها را درارتباط با مريض بياموزد.

درواقع مي توان گفت يك پرستار به  نوعي نقش درماني و نقش هماهنگ كننده و نقش مراقبت كننده و نقش حفاظتي را براي بيمار دارد.

يك پرستار مي توان مرتبط با رشته پرستاري نيز وارد بازار كاري شود، پرستاري از جمله رشته هايي است كه از بازار كاري خوبي  برخوردار است، درواقع يك پرستار مي تواند در درمانگاه ها و بيمارستان ها و مراكز بهداشتي درماني و يادر صنعت براي مراقبت از سلامت و بهداشت كاركنان صنايع مختلف در سازمان تربيت بدني و مراكز ورزشي به عنوان يكي از اعضاي اصلي تيم مراقبت پزشكي درآموزش و پرورش فعاليت كند.

 

 

تراز قبولي آخرين نفر قبولي در رشته پرستاري

اگر بخواهيم تراز قبولي پرستاري مشهد در سال 95 و 96 را با هم مقايسه اي داشته باشيم مي بينيم كه تراز نمره قبولي مشهد در سال 95 تراز 7751 مي باشد درحاليكه درسال 96 تراز قبولي پرستاري درحالت خوش بينانه ترازي بين 7869 تا 7944 بود.

كه از مقايسه اين دو تراز مي توان دريافت كه درسال 96 تراز نمره قبولي براي پرستاري مشهد افزايش داشته است كه اين آمار نشان مي دهدتعداد متقاضيان درسال 96 افزايش پيداكرده است كه البته هرساله شاهد افزايش تعداد متقاضيان مي باشيم.

ولي دررابطه با رتبه پرستاري دانشگاه هاي سراسري ميتوان گفت رتبه كشوري پرستاري درمنطقه 1 برابر با 8982 گزارش شده است و در دانشگاه هاي سراسري مشهد داوطلبان در منطقه 2 با رتبه كشوري 17604 توانستند رشته پرستاري قبول شوند.

 

 

مشاوره انتخاب رشته پرستاري كنكور سراسري 97

داوطلبان كنكورمي توانند جهت دريافت اطلاعات كامل درباره ترازنمره قبولي و رتبه كسب شده پرستاري هم براي كنكورسراسري وهم دانشگاه آزاد باشماره 9099072943 بدون كدگيري ازطريق تلفن ثابت با مشاوران مجرب وبا تجربه درخت دانش تماس گرفته و آينده تحصيلي وشغلي خود را با راهنمايي هاي مشاوران درخت دانش هموار سازند.

 

رشته پرستاري بدون كنكور سراسري 97

هرساله تعداد زيادي از داوطلبان، متقاضي شركت در پرستاري بدون كنكور مي شوند و قصد تحصيل در اين رشته را دارند؛ اما بهتر است ابتدا اين رشته را براي شما معرفي كنيم و شما را بهتر با آن آشنا سازيم.

مراكز بهداشتي و درماني اغلب محيط كار پرستاران است؛ پرستاران در كنار بيماران عفوني، بيماران واگير دار، بيماران صعب العلاج و يا بيماراني كه ممكن است دچار قطع عضو شده باشند و تنها عشق و علاقه و انسانيت است كه شما را در اين شغل قرار مي دهد.

شرايط ثبت نام رشته پرستاري بدون كنكور

اگر تصميم قطعي براي شركت در رشته را داريد و مي خواهيد بدون كنكور وارد دانشگاه شويد بايد اين نكته را بدانيد كه در كشورما ورود به رشته پرستاري بدون كنكور ممكن نمي باشد، مگر اينكه در دانشگاه هاي بين المللي اين رشته را قرار دهند ويا در دانشگاه هاي خارج از كشور ادامه تحصيل بدهيد؛ براي دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه تحصيل در خارج كشور و نحوه و شرايط بدون كنكور رشته پرستاري و پيراپزشكي در ايران آن مي توانيد با مشاورين مجرب تحصيلي به شماره 9099072943 تماس حاصل فرماييد و بر روي لينك هاي زير كليك نماييد.

 

كارگرداني بدون كنكور

انتخاب رشته كنكور سراسري 97

درخت دانش

 حسابداري بدون كنكور

رشته هاي بدون كنكور تهران شمال

پرستاري بدون كنكور

بازاركار رشته پرستاري بدون كنكور

هرساله تعداد افراد زيادي در رشته پرستاري فارغ التحصيل مي شوند، اما برخلاف آن مراكز درماني گنجايش پذيرش اين تعداد داوطلب را ندارد؛ متاسفانه بازار كار رشته پرستاري در ايران در حال حاضر مناسب نمي باشد و اميد بهبود اين وضعيت را مي توان انتظار داشت.

شهريه رشته پرستاري دانشگاه آزاد

طي ساليان گذشته شهريه  دانشگاه آزاد براي رشته پرستاري به طور ميانگين چهار و نيم مليون تومان به بالا بوده و با توجه به واحد هاي عملي اين مبلغ تغيير خواهد كرد.

 

براي دريافت مشاوره تحصيلي، انتخاب رشته، اطلاع از شرايط تحصيل در خارج از كشور، رشته هاي پزشكي و پيراپزشكي بدون كنكور مي توانيد با مشامورين مجرب درخت دانش تماس حاصل نماييد.

راههاي ارتباطي با مشاوران مجرب درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

كانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

اينستاگرام: سامانه مشاوره تحصيلي درخت دانش

 

 

 


برچسب: تراز قبولي رشته پرستاري كنكور سراسري 97، تراز قبولي آخرين نفر قبولي در رشته پرستاري، مشاوره انتخاب رشته پرستاري كنكور سراسري 97، مشاوره انتخاب رشته پرستاري 97، پرستاري بدون كنكور،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۴ تير ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۰۵:۳۹ توسط:negar موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :