مشاوره تحصيلي مشاوره تحصيلي .

مشاوره تحصيلي

اعلام نتايج انتخاب رشته 97

اعلام نتايج انتخاب رشته 97

سامانه مشاوره تحصيلي درخت دانش

نتايج انتخاب رشته كنكور سراسري 97 آن دسته از داوطلباني كه در اعلام نتايج انتخاب رشته 97 پذيرفته نشده اند مي توانند منتظر اعلام تكميل ظرفيت دانشگاه ها و مراكز آموزش عالي سراسري و يا تكميل ظرفيت دانشگاه آزاد اسلامي بمانند. همچنين اين دسته از داوطلبان مي توانند در صورت تمايل در دانشگاه آزاد به صورت بدون كنكور ثبت نام نمايند.

در آزمون سراسري سال 97 همه شركت كنندگان مجاز به انتخاب رشته هستند و از اين تعداد بيش از 85 درصد در انتخاب رشته دانشگاه ها و مراكز آموزش عالي سراسري و دانشگاه آزاد پذيرفته مي شوند.

در كنكور سراسري سال 97 تعداد شركت كنندگان در گروه آزمايشي رياضي 144هزار و 437 نفر بود ؛ تعداد شركت كنندگان گروه آزمايشي تجربي 642 هزار و 288 نفر بود ؛ در گروه آزمايشي علوم انساني تعداد شركت كنندگان 204 هزار و 936 نفر بود ، در گروه آزمايشي هنر 7534 نفر شركت كننده وجود داشت و در گروه آزمايشي زبان هاي خارجي 12249 نفر شركت نمودند.

نتايج اوليه كنكور 97 در دهه دوم مرداد 97 اعلام مي گردد.  انتخاب رشته كنكور سراسري سال گذشته   96 از 19 مرداد شروع شد اصلاحيه دفترچه انتخاب رشته در 18 مرداد توسط سازمان سنجش منتشر گرديد و بر اساس آن مهلت انتخاب رشته تا 25 مرداد نيز تمديد شد. امسال نيز انتظار مي رود در تاريخ هاي نزديك به تاريخ هاي سالهاي گذشته مراحل انتخاب رشته انجام گيرد. 

انتخاب رشته كنكور سراسري يكي از حساس ترين و سرنوشت سازترين مرحله از زندگي هر فرد را به خود اختصاص مي دهد. زيرا كه يك انتخاب نادرست زندگي فرد را در مسير ديگري بده كه نتواند پله هاي ترقي را در مقايسه با يك انتخاب درست انجام دهد. در سالهاي گذشته مواردي به چشم مي خورد كه علي رغم كسب تراز و رتبه بالا داوطلب با انتخاب رشته نادرست باعث شده تا رشته و دانشگاهي كه در حد و شأن رتبه و تراز او بوده را كسب نكند و با نارضايتي در ثبت نام مشغول به ادامه تحصيل شود. پس تنها پيشنهاد درخت دانش به شما داوطلبان ورود به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي اين است كه مواظب انتخاب هاي خود باشيد و با افراد آگاه و مجرب مشورت نماييد.

مشاوره تحصيلي درخت دانش

مشاوران مجرب و با تجربه درخت دانش با آگاهي هاي لازم درباره انتخاب رشته كنكور سراسري، انتخاب رشته كنكور دانشگاه آزاد، انتخاب رشته بدون كنكور، بازار كار و شرايط ادامه تحصيل در هر رشته، و اطلاعاتي راجع به هر دانشگاه و ... به صورت تمام وقت آماده پاسخگويي و مشاوره و راهنمايي شما علم دوستان گرامي مي باشد. جهت دريافت اطلاعات كامل و انتخاب رشته اي درست و منطقي با شماره 9099072943 تماس بگيريد و آينده تحصيلي و شغلي روشني را براي خود رقم بزنيد.

راههاي ارتباطي با كارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل:

شماره تماس: 9099072943

كانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh

اينستاگرام: سامانه مشاوره تحصيلي درخت دانش


برچسب: اعلام نتايج انتخاب رشته 97، زمان اعلام نتايج انتخاب رشته 97، مشاهده نتايج انتخاب رشته 97، مشاوره انتخاب رشته 97،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۳ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۲۷:۳۵ توسط:negar موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :