مشاوره تحصيلي مشاوره تحصيلي .

مشاوره تحصيلي

بهترين مشاوره تحصيلي را چگونه انتخاب كنم؟

 

بهترين مشاوره تحصيلي را چگونه انتخاب كنم؟

مشاوره تحصيلي برتر به چه معناست؟

خدمات بهترين مشاوره تحصيلي چگونه مي باشد؟

بهترين مشاوره تحصيلي حضوري يا مشاوره غير حضوري (تلفني)؟

شماره بهترين مشاوره تحصيلي تلفني رايگان؟

بهترين مشاوره تحصيلي رايگان چه خصوصياتي دارد؟

نقش بهترين مشاوره تحصيلي در موفقيت دانش آموز و دانشجو؟

هزينه مشاوره تحصيلي چقدر است؟ كدام مشاوره تحصيلي هزينه كم تري دارد!!(انتهاي مقاله)

چرا مشاوره تحصيلي درخت دانش؟(مشاوران مجرب_24ساعته_هزينه پايين مشاوره)

و ...؟؟؟

در اين مقاله سعي داريم نقش مشاوره تحصيلي در آينده داوطلب و همچنين مشخصات مشاوره تحصيلي خوب در راهنمايي تحصيلي را ذكر نماييم، لطفا تا انتهاي مقاله را مطالع نماييد.

مشاوره تحصيلي چيست؟

مشاوره در لغت به معناي مشورت گرفتن، راهنمايي خواستن، باهم رايزني كردن در مورد موضوع خاص مي باشد، مشاوره در انگليسي به معناي advice مي باشد.

مشاوره تحصيلي به معناي مشورت گرفتن در باب موضوعات تحصيلي، هدايت تحصيلي و راهنمايي گرفتن از افرادي كه تجربه و آگاهي كامل را در موضوعات مشخص شده تحصيلي داشته باشند.

مشاوره تحصيلي در كشورهاي اروپايي يكي از مهمترين مشاوره هايي است كه يك دانش آموز و يا دانشجو در طول دوران تحصيل خود بايد داشته باشد چون يك مشاور خوب، بهترين مشاوره تحصيلي مي تواند آينده هر دانش آموز و يا دانشجو ا رقم بزند.

مشاوره تحصيلي يا ACADEMIC ADVICE خوب مي تواند علاوه بر روشن كردن راه هاي تحصيلي مختلف و آگاه نمودن داوطلب، راه درست تحصيلي را انتخاب خواهد كرد.

نقش مشاوره تحصيلي در موفقيت تحصيلي و آينده

از دوره ي كودكي، انسان، براي بقا و سلامت خود، نيازمند راهنمايي والدين است و پس از آن نياز هاي ايمني، تعلق به ديگران، احترام و شان اجتماعي، زيبايي شناختي، يادگيري و فهميدن جلوه گر مي شود. تحقق اين همه نيازهاي انسان با ارائه راهنمايي از سوي ديگر آگاه امكان پذير است.

راهنمايي و مشاوره، دانستن و فهميدن، در دوره كودكي عموما بسيار قوي تر از دوره هاي ديگر است، زيرا كسب علم و دانش در اين دوره آغاز مي شود. در اين دوره مي توان با ارائه راهنمايي درست، علمي و به موقع بر سرعت يادگيري عميق افزوده و طوري رشد را تسهيل كرد كه كودكان هميشه در زندگي شيوه ي جست و جوگري پيشه كنند و بدانند كه در اين راه براي تكميل اطلاعات ناقص خود از چه منابعي و چه كساني راهنمايي و مشاوره تحصيلي رايگان بخواهند، زيرا در جامعه، صاحبان تجربه و صاحب نظران، با صلاحيت ها و تخصص هاي گوناگوني وجود دارند و با راهنمايي هاي خود در زمينه نيازها مسير طولاني را به مسيري كوتاه تبديل و از هدر رفتن منابع و نيروي انساني در راه رسيدن به اهداف جلوگيري مي كنند.

نقش مشاوره در مدارس 

در دوره هاي تحصيلي اهميت مشاوره در مدارس و مقاطع پايه نيز راهنمايي و مشاوره به دانش آموزان، در حل مشكلات شخصي، عاطفي، رفتاري و ارتباطي با خانواده و افراد جامعه خدماتي را عرضه مي دارد. ارائه اين گونه خدمات به آنان توانايي مي دهد تا در زمينه تصميم گيري، روابط خانوادگي، مهارت هاي اجتماعي و شيوه ي زندگي راه حل هاي علمي و منطقي بيابند. به همين علت، امروز راهنمايي و مشاوره به صورت حرفه اي در آمده است.

دامنه ي فعاليت علمي آن علاوه بر مدارس و دانشگاه ها در مراكزي كه بدين منظور تاسيس شده اند، گسترش يافته است. مشاوره و راهنمايي با ايجاد رابطه ي ياورانه شروع مي شود و  به ارزيابي، شناخت مشكلات رفتاري مراجعان در زمينه هاي سازگاري، تحصيلي و شغلي، همراه با ارائه پيشنهادهايي در راه پيشگيري و درمان آن ها مي پردازد.

 بهترين مشاوره تحصيلي خارج از كشور 

هر فردي براي ادامه تحصيل در خارج از كشور، يك سري از شرايط هاي عمومي را بايد داشته باشد. شرايط عمومي براي ادامه تحصيل در كشورها تقريبا يكسان مي باشد. با توجه به شرايط تحصيل در خارج از كشور حتما افراد بايد اطلاعات لازم را در اين مورد داشته و همچنين تصميم قطعي خود را مبني بر ادامه مشاوره تحصيل در خارج از كشور گرفته باشند. در اين راستا مشاورين تخصصي تحصيلي خارج از كشور درخت دانش در كنار شما دوستان عزيز مي باشند.

مشاوره تحصيلي تلفني تحصيل در خارج از كشور

مشاوره تحصيلي تلفني رايگان يكي از بهترين روش هاي مشاوره است كه داوطلب بدون هزينه و با كمترين زمان ممكن مي تواند سوال خود را پرسيده و با كمترين هزينه و نزديك به رايگان جواب درست و صحيح خود را دريافت نمايد.

براي مشاوره تحصيلي مخصوص خود و پرسيدن هر سوال تحصيلي در همه زمينه ها از ابتدايي تا دكتري، مشاوره انتخاب رشته، مشاوره بدون كنكور 97، مشاوره تحصيلي كودك،مشاوره برنامه ريزي كنكور 98، مشاوره و هدايت تحصيلي، مشاوره مدارس شاهد، مشاوره مدارس تيزهوشان، مشاوره رشته هاي بدون كنكور، مشاوره اعلام نتايج آزمون ها، مشاوره انتقالي با كارنامه سبز، مشاوره نظام وظيفه، مشاوره معرفي دانشگاه ها و رشته ها، مشاوره تكميل ظرفيت، مشاوره انتقالي، مشاوره اعتراض به نتايج، مشاوه انصراف از دانشگاه و بازگشت دوباره به تحصيل، مشاوره تحصيل رايگان در خارج از كشور و هر گونه ابهام تحصيلي داوطلبان مي توانند با شماره 9099072943 از طريق تلفن ثابت و بدون كدگيري تماس حاصل نمايند.

براي عضويت و ثبت نام در پانسيون مطالعاتي كنكوري و دبيرستان در تهران درخت دانش مي توانيد بر روي لينك زير كليك نماييد:

پانسيون مطالعاتي تهران

تذكر: ظرفيت محدود مي باشد، سريعا اقدام نماييد.

هدايت تحصيلي و انتخاب رشته

هدايت تحصيلي، همانطور كه از اسم آن مشاهده مي كنيم به معناي راهنمايي و مشخص كردن يك مسير براي ادامه تحصيل در رشته هاي مختلف مي باشد تا بر اساس آن دانش آموزان بتوانند بصورت آگاهانه شاخه و رشته تحصيلي خود را انتخاب كنند.

راهنمايي و هدايت تحصيلي دانش آموزان عزيز (هدايت تحصيلي و انتخاب رشته پايه نهم) بايد بر اساس توانايي آنها، علاقه، بازار كار و پيش بيني و آينده نگري انجام خواهد شد و هيچ اجباري براي دانش آموزان به سمت رشته هاي خاص وجود ندارد؛ البته با توجه به شروطي همچون  كف نمره براي برخي رشته ها لازم است دانش اموزان به توصيه هاي فرم هدايت تحصيلي خود را دقت كنند. براي رشتههايي مانند علوم تجربي ، رياضي، علوم انساني، فني وحرفه اي و شاخه كاردانش در گرايشهاي صنعت و كشاورزي، بايد دانش آموز در برخي دروس متناسب با رشته موردنظر ، حداقل نمره تعيين شده را كسب كند وگرنه ثبت نام او در اولويتهاي چهارگانه صورت ميگيرد.

هدف اصلي مشاوره تحصيلي چيست؟

هدف اصلي نظام تعليمي و تربيتي رساندن دانش آموزان به سطحي از تمايزيافتگي است كه خود بصورت كاملا آگاهانه و با توجه به استعدادها تواناييها و رغبتهاي خويش و همچنين ظرفيتها و محدوديتهاي محيطي، آزادانه انتخاب كنند و سپس تصميم گيري نهايي كيفي خود را در تعامل سه جانبه ميان خودشان خانواده و مشاور انجام دهند.(هدايت تحصيلي و انتخاب رشته پايه نهم)

سال تحصيلي 97-98 براي هدايت تحصيلي يك سال متفاوتي خواهد بود چون كه براساس اطلاعات منتشر شده از لحاظ انتخاب افراد شاهد افزايش ظرفيت هايي كه اعلام شده هستيم.

براي هدايت تحصيلي هيچ گونه اجباري وجود ندارد و براي رشته هايي كه علاقمندان آن زياد هستند، افزايش ظرفيت وجود خواهد داشت تا اگر دانش آموزي قصد ورود به رشته اي را داشت، به تقاضاي او پاسخ داده شود؛ چراكه با توجه به آمار تعداد كمي از دانش آموزان در رشته تحصيلي مورد علاقه خود مشغول به تحصيل هستند بنابراين سال نهم بايد جدي گرفته شود.

در حال حاضرتعداد افراد فارغ التحصيل بيكار در كل كشور بسيار است و نسبت به هزينه هاي تحصيل انها، بهره برداري لازم صورت نگرفته است لذا ارائه سامانه هدايت تحصيلي راه حل مناسبي براي پيشگيري از مشكلات آتي جوانان و جامعه ميباشد.

بهترين هدايت تحصيلي تلفني  

هر چه جامعه از لحاظ امكانات پيشرفته تر مي شود، نياز انسانها براي استفاده از امكانات به مراتب روشن تر و قابل مشاهده است. در گذشته دانش آموزان اگر در هر نقطه اي از كشور كه بودند، براي رفع سوال هاي موجود در ذهن خود جهت پيشرفت تحصيلي، بايد به نزديكترين مكان كه فردي با اطلاعات يا سطح سواد بالاتر بود، مراجعه مي كردند تا مشكل خود را حل مي نمودند.

گاهي اوقات در بعضي از مناطق كشور به خاطر در دسترس نبودن فردي آگاه و آشنا به مسئله مجبور بودند كه به راهنمايي و مشاوره افراد غير متخصص و نا آگاه اكتفا نموده و آينده تحصيلي و حتي شغلي خود را در خطر بيندازند. يا به خاطر پرسيدن فقط يك سوال كوتاه با پاسخي كوتاه، راه درازي را طي نموده و با صرف هزينه ي زيادي(هزينه حمل و نقل تا رسيدن به مقصد و مبدأ، هزينه ارائه خدمات مشاوره اي و …) خود را به يك دفتر مشاوره تحصيلي در يك نقطه ي شهر رسانده تا از خدمات مشاوره تحصيلي بهره مند شوند.

شماره مشاوره تحصيلي ارزان

اما امروزه ديگر كمتر كسي حاضر است راهي را با صرف زمان و هزينه تا رسيدن به يك دفتر مشاوره تحصيلي طي نمايد، و بيشتر دانش آموزان و دانشجويان كشور در تمام نقاط ايران عزيز بدون صرف زمان و صرف هزينه، فقط با استفاده از يك تلفن ثابت مي توانند با مشاوره تحصيلي تلفني از بهترين و متخصص ترين مشاوران در تمام زمينه هاي تحصيلي سوال خود را پرسيده و رفع ابهام نمايند و با اطمينان از صحت و اطمينان از جواب پرسش خود ادامه راه را با يقين طي نمايند. افراد مي توانند با تلفن ثابت و بدون شماره گيري پيش شماره (كد) با شماره مشاوره تحصيلي تلفني ارزان 9099072943 تماس برقرار كنند.

هزينه مشاوره تلفني درخت دانش

با توجه اينكه تعداد زيادي از مشاوره هاي تحصيلي تلفني هزينه هاي هر دقيقه بالاتر از 3000 هزار تومان مي باشد، اما مشاوره تحصيلي درخت دانش كمترين هزينه را براي شما دوستان عزيز گذاشته تا با خيال آسوده و تضمين بالا پاسخ تمامي سوالات و ابهامات خود را دريافت نماييد.

قابل توجه هزينه مشاوره تحصيلي مشاوران تحصيلي اول هر تماس اعلام خواهد شد داوطلبان توجه داشته باشند مشاوره تحصيلي درخت دانش براي رفاه حال داوطلبان و مشكلات اقتصادي مردم هزينه را افزايش نداده و با نرخ دو سال پيش دقيقه اي 1400 تو مان مي باشد به علاوه 600 تومان هزينه مخابرات مي باشد.

مشاوره تحصيلي هاي ديگر مبلغ هر دقيقه 3000 هزار تومان دريافت خواهند كرد كه اول تماس مبلغ اعلام خواهد شد.

"خودتان انتخاب كنيد هزينه مشاوره اي كه دريافت مي كنيد"

مشاوره تحصيلي تلفني درخت دانش

مشاوره تحصيلي درخت دانش در تمامي مقاطع تحصيلي، دبستان، متوسطه، پيش دانشگاهي و ... در كنار شما دوستان عزيز خواهند بود. با توجه به اينكه پاسخگويي 24 ساعته مي باشد در صورتي كه خطوط مشغول باشند شما مي توانيد يكم بعد دوباره تماس حاصل نماييند.

راههاي ارتباطي با مشاوران مجرب درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

كانال تلگرام: http://t.me/derakhte-danesh
اينستاگرام سامانه مشاوره تحصيلي درخت دانش


برچسب: بهترين مشاوره تحصيلي را چگونه انتخاب كنم؟، مشاوره تحصيلي برتر، بهترين مشاوره تحصيلي حضوري، مشاوره غير حضوري (تلفني)، مشاوره غير حضوري (تلفني)، مشاوره تحصيل در خارج، مشاوره انتخاب رشته، مشاوره بدون كنكور 97، مشاوره تحصيلي كودك، مشاوره مدارس شاهد، مشاوره مدارس تيزهوشان،،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۰ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۱۹:۲۱ توسط:negar موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :