مشاوره تحصيلي مشاوره تحصيلي .

مشاوره تحصيلي

ذخيره دانشگاه آزاد

ذخيره دانشگاه آزاد – تحليل كارنامه دانشگاه آزاد .

ذخيره در لغت به معني رزرو و در قبولي دانشگاه آزاد 97 به معناي جانشين مي باشد، بر اساس تجربيات سالهاي گذشته ذخيره در قبولي نتايج دانشگاه آزاد به اين معني است كه داوطلب شانس قبولي در اين رشته و دانشگاه را داشته است و بايد نتايج قطعي قبولي را از دانشگاه پذيرفته شده دريافت نمايد.

ذخيره دانشگاه آزاد چيست و چه كساني تعلق مي گيرد؟

رديف ذخيره به چه معناست؟

شانس قبولي در قبولي ذخيره تا چه اندازه است؟

نتايج قبولي ذخيره كي اعلام خواهد شد؟

نحوه ثبت نام و زمان ثبت نام داوطلباني كه به عنوان ذخيره در دانشگاه آزاد قبول شده اند؟

و .. ؟؟

در اين مقاله سعي بر اين داريم به تمام سوالات داوطلبان ذخيره دانشگاه آزاد 97 پاسخ دهيم.

قبولي ذخيره دانشگاه آزاد 97 چيست؟

در كارنامه انتخاب رشته دانشگاه آزاد بعضي از داوطلبان كلمه (ذخيره) در مقابل بعضي از كد رشته محل هاي قبولي ذكر شده است. اين افراد كه كلمه ذخيره در كارنامه انتخاب رشته دانشگاه آزاد آنها قيد شده، يعني مي توانند در رشته محل مذكور در زمان اعلام شده به دانشگاه محل قبولي مراجعه و با شرايط زير ثبت نام نمايند.

زمان و نحوه ثبت نام داوطلباني كه به عنوان ذخيره دانشگاه آزاد 97 قبول شده اند

اعـلام شـدگان ذخيـره نتايج دانشگاه آزاد 97 بايـد در روزهـاي تعيـين شـده، بـه واحدهاي دانشگاهي مراجعه نموده و آمادگي خود را كتباً طبـق فرم مخصوص و در قبال دريافت رسيد از مسئولين مربوطه، بـراي ثبت نام اعــلام نماينــد،

داوطلبان قبول شده در ذخيره دانشگاه آزاد 97 بايد در روز هاي دوشنبه و سه شنبه 26 و 27 شهريور 97 نسبت به تحويل برگه قبولي ذخيره خود به دانشگاه مراجعه نمايند.

نتايج قبولي ذخيره كي اعلام مي شود؟

داوطلبان قبولي ذخيره دانشگاه آزاد 97 در ســاعت 9 صــبح روز شــنبه 31 شهريور ماه به واحدهاي دانشگاهي مربوطه مراجعه نماينـد تـا در صورت عدم تكميل ظرفيت با پذيرفته شدگان اصلي و وجـود ظرفيت باقي مانده، با رعايت حق تقدم نمره تا حد تكميل ظرفيت مصوب از آنان ثبتنام به عمل آيد.

نكته قابل توجه:

عدم مراجعه پذيرفتـه شـدگان در روز و سـاعت مقـرر بـه منزله انصراف از ثبت نام تلقي شده و هيچگونه اعتراضي پذيرفتـه نخواهد شد.

قبولي عادي در ذخيره دانشگاه آزاد به چه كساني تعلق نمي گيرد؟

قبولي ذخيره دانشگاه آزاد به كساني تعلق مي گيرد كه در رديف هاي ذخيره پايين قبول شده باشند، هر چي نمره و عدد رديف ذخيره پايين تر باشد شانس قبولي داوطلب بالاتر خواهد رفت.

رديف ذخيره به چه معناست؟

در كنار كلمه ذخيره در قبولي نتايج دانشگاه آزاد نوشته شماره رديف ذخيره داوطلب نيز درج گرديده است.

به عنوان مثال براي سال 96 داوطلب گروه علوم تجربي در رديف 16 ذخيره پرستاري قبول شده و بعد از تحويل مدارك در دانشگاه قبولي مورد پذيرش قرا گرفته است.

براي اطلاعات بيشتر و همچنين شرايط قبولي در رديف هاي مختلف ذخيره دانشگاه آزاد 97 و همچنين ثبت نام در رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد همراه با معدل لازم مي توانيد با شماره 9099072943 بدون كدگيري و از طريق شماره ثابت تماس حاصل نماييد و يا بر روي لينك هاي زير كليك نماييد:

ثبت نام دانشگاه آزاد بدون كنكور مهر 97

رشته هاي بدون كنكور دانشگاه آزاد 97

شرط ثبت نام افراد ذخيره دانشگاه آزاد 97

كساني كه در مقابل كد رشته بعضي از محل هاي انتخابي آنها كلمه ذخيره قيد شده، يعني بايد مانند بقيه افراد پذيرفته شده يك روز بعد از اتمام ثبت نام داوطلبان ورودي به دانشگاه آزاد محل قبولي نشان دار شده با كلمه ذخيره، با در دست داشتن مدارك لازم حضور داشته و رسيد ثبت نام دريافت نمايند. زيرا كه يك سري از پذيرفته شدگان اين دانشگاه در كد رشته محل مورد نظر ثبت نام نكرده و ظرفيت خالي باقي مانده است. پس دانشگاه آزاد اسلامي واحد مورد نظر با خالي ماندن ظرفيت باقي مانده از كد رشته محل مذكور، با رعايت حق تقدم ذخيره تا حد تكميل ظرفيت از داوطلبان ذخيره ثبت نام را تكميل مي نمايد.

آدرس پيگيري سازمان سنجش

اگر دانشگاهي به هر دليلي از ثبت نام اين افراد ذخيره ممانعت نمود، مي توانيد درخواست ثبت نام خود را با ذكر توضيحات و كارنامه پيوست شده و آدرس و نشاني كامل و ذكر شماره تماس، به آدرس زير ارسال نماييد تا بعد از بررسي توسط مسئولين مركز سنجش و پذيرش، پاسخ كتبا به شما ابلاغ خواهد شد. البته يك شانس ديگر هم غير از اين مرحله براي اين افراد وجود دارد كه مرحله تكميل ظرفيت مي باشد.

تهران، انتهاي بزرگراه شهيد ستاري، ميدان دانشگاه، بلوار حصارك سازمان مركزي دانشگاه آزاد اسلامي، مركز سنجش و پذيرش.

داوطلبان پذيرفته شده و ذخيره و متقاضيان استفاده از تكميل ظرفيت، بدون كنكور دانشگاه آزاد مي توانند جهت دريافت اطلاعات كامل درباره تكميل مراحل گفته شده با مشاوران مجرب درخت دانش تماس گرفته و از شانس هاي موجود خود بهره ببرند.

راههاي ارتباطي با كارشناسان و مشاوران درخت دانش شامل:

شماره تماس: 9099072943

كانال تلگرامhttp://t.me/derakhte-danesh
اينستاگرامسامانه مشاوره تحصيلي درخت دانش


برچسب: ذخيره دانشگاه آزاد، رديف ذخيره به چه معناست؟، ذخيره دانشگاه آزاد 97، قبولي ذخيره دانشگاه آزاد 97، نتايج قبولي ذخيره كي اعلام خواهد شد؟، شانس قبولي در قبولي ذخيره تا چه اندازه است؟، نحوه ثبت نام و زمان ثبت نام داوطلباني كه به عنوان ذخيره در دانشگاه آزاد قبول شده اند؟،،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۷ شهريور ۱۳۹۷ساعت: ۱۲:۳۵:۰۷ توسط:negar موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :