مشاوره تحصيلي مشاوره تحصيلي .

مشاوره تحصيلي

معرفي و لينك سامانه سجا ثبت نام مدارس شاهد 98-99

معرفي و لينك سامانه سجا ثبت نام مدارس شاهد 98-99

اين سامانه كه به اختصار با نام سجا معرفي مي شود، در بهار 1394 و با هدف يكپارچه سازي كليه فعاليت هاي مدارس شاهد و ايثارگران راه اندازي شده و در نشاني saja.medu.ir در دسترس كاربران اين سامانه قرار گرفته است..

با آغاز به كار سامانه سجا، تمامي فعاليت هاي مدارس شاهد و ايثارگران از جمله ثبت نام، برگزاري كلاس هاي جبراني و كنكور، نظارت، گزارش گيري و ديگر اقدامات از طريق اين سامانه انجام خواهد شد.

سامانه سجا شاهد حوزه هاي مختلف مدارس شاهد و ايثارگران همچنين امور مرتبط ادارات شاهد آموزش و پرورش را تحت پوشش خود قرار مي دهد.

سامانه سجا جهت صحت اطلاعات و يكپارچگي و جامعيت آماري، به ساير سيستم‌ها از جمله سناد (سامانه ثبت نام الكترونيك دانش آموزان)، بكفا (سيستم هاي ساماندهي نيروي انساني)، سيستم پرسنلي ، سيستم واحد سازماني آموزش و پرورش و سامانه بنياد شهيد متصل است تا اطلاعات موردنياز در دسترس قرار گيرد و ارائه خدمات مناسب به ايثارگران مقدور شده و فرآيندهاي جاري آن تسهيل گردد.

چه دانش آموزاني مي توانند در مدارس شاهد 98-99 ثبت نام كنند؟

تمام دانش آموزان در صورت كسب امتياز لازم، مي توانند در مدارس شاهد ثبت نام كنند؛ اولويت بندي امتيازات را در زير به صورت موردي قرار داده ايم.

حتي دانش آموزان بدون سهميه نيز مي توانند براي ثبت نام در مدارس شاهد اقدام كنند، ولي بايد حتما داراي شرايط عمومي و عملي باشند و چند نكته را حتما والدين اين داوطلبان در هنگام ثبت نام رعايت نمايند.

براي دريافت محاسبه ي امتياز دانش آموز خود جهت ورود به مدارس شاهد و شرايط عمومي و علمي فرزند خود مي توانيد با مشاوران درخت دانش از طريق 9099072943 تماس حاصل فرماييد و براي اطلاع از نحوه برنامه ريزي براي قبولي در آزمون تيزهوشان پايه نهم 98-99 بر روي لينك زير كليك نماييد:

بهترين كتاب براي قبولي در تيزهوشان نهم

مراحل گام به گام ثبت نام مدارس شاهد در سامانه سجا چگونه است؟

براي ثبت نام و ورود به سامانه سجا به نشانيstudent.sajaa.medu.ir مراجعه نماييد. تمامي توضيحات، شرايط عمومي و اختصاصي و نيز راهنماهاي لازم براي ورود به سامانه، در اين بخش قابل مشاهده و دريافت است.

ثبت نام ميان دوره مدارس شاهد سال 98 از طريق سايت سناد به صورت اينترنتي انجام مي گيرد، براي ورود به سامانه سناد بر روي لينك آن كليك نماييد.

درخت دانش در پيشبرد اهداف بلند مدت و كوتاه مدت خود در خدمت شما دوستان عزيز خواهد بود، در صورت بروز هر گونه مشكل و يا اطلاع از ليست مدارس شاهد 98 مي توانيد به سايت مشاوره تحصيلي درخت دانش مراجعه كرده و يا با شماره تلفن 9099072943 با مشاوران مجرب ما تماس حاصل فرماييد.

اولويت پذيرش در مدارس شاهد با چه كساني است؟

  • فرزند جانباز تا 25 درصد، خواهر و برادر شهيدو جانباز 70 درصد و بالاتر
  • خواهر زاده يا برادرزاده شهيد و جانباز بالاي 70 درصد
  • فرزندان جانباز با حداقل 20 درصد از كارافتادگي
  • فرزندان و جانبازان 25 تا 49 درصد متوفي
  • نوه شهيد و نوه جانباز 70 درصد و بالاتر
  • نوه آزاده و جانباز 50 تا 69 درصد
  • فرزند جهادگر و رزمنده بسيجي
  • فرزند رزمنده نظامي يا وظيفه
  • فرزند جانباز 25 تا 49 درصد
  • فرزند همسر شهيد
  • دانش آموز جانباز

برچسب: معرفي و لينك سامانه سجا ثبت نام مدارس شاهد 98-99، سامانه سجا، مدارس شاهد، ورود به سامانه سجا، student.sajaa.medu.ir، سايت سناد، ليست مدارس شاهد 98، اولويت پذيرش در مدارس شاهد ،،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱ آبان ۱۳۹۷ساعت: ۱۱:۰۳:۱۱ توسط:negar موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :