مشاوره تحصيلي مشاوره تحصيلي .

مشاوره تحصيلي

مشاوره تحصيلي

مشاوره تحصيلي چيست؟

مشاوره تحصيلي مختص به دانش آموزان، دانشجويان و نا حدودي به والدين آنها مي باشد كه براي موضوعاتي همانند انتخاب رشته تحصيلي، هدايت تحصيلي، روش هاي مطالعه و يادگيري،مشكلات افت تحصيلي دانش آموز،  انتخاب رشته دانشگاهي، دانشگاه هاي بدون كنكور، معرفي رشته، ثبت نام آزمون ها، اعلام نتايج آزمونها.

هر مشكل و ابهامي كه در خلال دوران تحصيلي براي آنها ممكن است رخ دهد به مشاور تحصيلي رجوع مي كنند كه نگراني هاي آنها را برطرف نمايد و راه حل هاي مناسب را به مراجعه كننده در انتخاب راه درست ارائه دهند و ضرورت مشاوره تحصيلي را نشان ميدهد.

مشاوره تحصيلي به چند دسته تقسيم مي شود؟

  1. مشاوره درسي
  2. مشاوره انتخاب رشته
  3. مشاوره بدون كنكور
  4. مشاوره تحصيلي خارج از كشور
  5. مشاوره انگيزشي كنكوري
  6. مشاوره برنامه ريزي
  7. مشاوره انتخاب مدرسه

چنانچه براي فرزندتان نياز به مشاوره تحصيلي تلفني داريد، حل مشكلات افت تحصيلي، سرعت بخشيدن به فرآيند مطالعه و تحصيل، مشاوره رشته هاي بدون كنكور، ضرورت مشاوره تحصيلي، شناسايي استعداد ها و توانايي هاي فرزندانتان، هدايت تحصيلي دانش آموزان و انتخاب رشته دانشگاه فرزندانتان نگران هستيد مي توانيد از طريق تلفن ثابت 9099072943 و بدون پيش شماره با مشاوران تحصيلي درخت دانش در ارتباط باشيد.

"موسسه درخت دانش مشاوره تحصيلي ابتدايي تا دكتري"

مشاوره تحصيلي چه جايگاهي در موفقيت تحصيلي دارد؟

از مهم ترين جنبه هاي مشاوره تحصيلي شناخت توانايي هاي داوطلب مي باشد زيرا ما معتقديم:

همه افراد در همه زمينه ها موفق نخواهند بود

از اين رو مشاور تحصيلي با شناخت توانايي ها و استعداد هاي فرد و شناخت امكانات و موانع موجود دانش آموز را در مسير درست راهنمايي نمايد و موفقيت تحصيلي يك دانش آموز و دانشجو، گاه همكاري والدين، معلمان و مديران مربوطه را با ضرورت مشاوره تحصيلي مي طلبد و جايگاه مشاور تحصيلي را در موفقيت دانش آموز و دانشجو ضروري جلوه مي دهد.

آيا داشتن مشاور تحصيلي ضروري است؟

در جواب اينكه آيا داشتن مشاور تحصيلي ضروري است؟ بايد گفت كه پاسخ پيچيده است زيرا درسته كه بدون مشاور مي توان موفق شد اما داشتن مشاور تحصيلي راه را براي شما آسان تر خواهد كرد زيرا مشاور تحصيلي شما راه شما را رفته، آزمايش و خطاهاي زيادي انجام داده و مي توان گفت: كه امروز ديدگاه مردم نسبت به چند دهه قبل در امر مشاوره تغيير كرده است زيرا هر چه ميزان تحصيلات و آگاهي مردم بيشتر مي شود علاقه بيشتري به داشتن مشاور و به خصوص مشاوره تحصيلي نشان مي دهند.

كه امروز ديدگاه مردم نسبت به چند دهه قبل در امر مشاوره تغيير كرده است زيرا هر چه ميزان تحصيلات و آگاهي مردم بيشتر مي شود علاقه بيشتري به داشتن مشاور و به خصوص مشاوره تحصيلي نشان مي دهند.

آيا مشاوره تحصيلي لازم هست؟

نتايجي كه افرادي كه از مشاور تحصيلي گرفته اند باعث ايجاد رويكرد بهتري در امر و ضرورت مشاوره تحصيلي بوده است و اينكه شما بتوانيد با استفاده از اطلاعات و تجربيات مشاور تحصيلي به نتيجه مطلوب برسيد لذا شناخت جنبه هاي مختلف تحصيلي، برنامه ريزي درست، شناخت عوامل افت تحصيلي، جهت دهي به توانايي ها و استعداد ها وديگر دلايل اهميت مشاوره تحصيلي را دو چندان خواهند كرد.

بهترين مشاوره تحصيلي در تهران بايد چه ويژگي هايي داشته باشد؟

 

ازجمله كارها و مسئوليت هاي بهترين مشاوره تحصيلي در تهران و سراسري ايران مي توان به تعين هدف مشخص با توجه به شرايط دانش آموز و يا دانشجو و طراحي يك برنامه كامل و جامع درسي با توجه به وضعيت تحصيلي, روحي, فردي و اجتماعي او براي رسيدن به اين هدف اشاره نمود، همچنين از ديگر وظايف يك مشاور تحصيلي تلفني برتر ايجاد حس خونسردي و آرامش در دانش آموز و دانشجو و يا دادن حس اعتماد به نفس و ايمان به پيروزي در نتيجه تلاش هدفمند مي باشد. البته مسئوليت هاي مشاور تحصيلي با توجه به مقطع تحصيلي , سن و شر

بهترين مشاوره تحصيلي در تهران كدام است؟

ازجمله كارها و مسئوليت هاي بهترين مشاوره تحصيلي در تهران و سراسري ايران مي توان به تعين هدف مشخص با توجه به شرايط دانش آموز و يا دانشجو و طراحي يك برنامه كامل و جامع درسي با توجه به وضعيت تحصيلي, روحي, فردي و اجتماعي او براي رسيدن به اين هدف اشاره نمود.

از ديگر وظايف يك مشاوره تحصيلي تلفني برتر ايجاد حس خونسردي و آرامش در دانش آموز و دانشجو و يا دادن حس اعتماد به نفس و ايمان به پيروزي در نتيجه تلاش هدفمند مي باشد، البته مسئوليت هاي مشاور تحصيلي با توجه به مقطع تحصيلي , سن و شرايط هر فرد متفاوت مي باشد.

مشاوره تحصيلي درخت دانش

مشاوره تحصيلي درخت دانش با درك شرايط بسياري از داوطلبان در نقاط دور دست كشور با راه اندازي سامانه مشاوره تحصيلي از راه دور و با تماس تلفني و مشاوره حضوري بهترين مشاوره كنكور تجربي، مشاوره تحصيلي كنكور شرايط استفاده از مشاوران با تجربه و متخصص را براي كليه دانش آموزان و دانشجويان عزيز در تمام نقاط كشورايجاد كرده است.

راههاي ارتباط با بهترين مشاوره تحصيلي تهران

فقط كافي است با شماره گيري 9099072943 با تلفن ثابت و بدون كد گيري با مشاوران ما تماس حاصل فرماييد و از كليه مزاياي يك مشاور تحصيلي مناسب بهره ببريد و تمام مشكلات تحصيلي خود را با مشاوران با برطرف نماييد.

 

  بسياري از دانش آموزان و والدين فكر مي كنند كه مشاوره درسي بيشتر براي دانش آموزان دوره متوسطه دوم و كنكوري ها(سايت sanjesh.org) مي باشد در صورتي كه ضرورت مشاوره تحصيلي براي كليه ي مقاطع تحصيلي و در هر مقطع با توجه به رده سني و شرايط دانشجو متفاوت و مهم و ضروري مي باشد.


برچسب: مشاوره تحصيلي، ضرورت مشاوره تحصيلي، بهترين مشاوره تحصيلي، مشاوره تحصيلي در تهران، مشاوره تحصيلي درخت دانش، مشاوره انتخاب رشته، مشاوره بدون كنكور، مشاوره تحصيلي خارج از كشور، مشاوره برنامه ريزي، مشاوره درسي،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ دى ۱۳۹۷ساعت: ۰۸:۰۶:۱۶ توسط:negar موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :