مشاوره تحصيلي مشاوره تحصيلي .

مشاوره تحصيلي

مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري

انتخاب رشته كنكور  هنر 98 چگونه است؟

همانند گروه زبان هاي خارجه كه در مقاله قبل انتخاب رشته كنكور زبان 98 به آن پرداخته شد، هنر نيز يك رشته شناور است به اين معني كه داوطلبان گروه هاي نظري مي توانند در كنار شركت در زيرگروه اختصاصي خود (رياضي- تجربي- انساني و زبان خارجه) در زيرگروه هنر نيز شركت نمايند و شانس قبولي خود را در آن بسنجند.

"البته داوطلباني كه مايل به شركت در ساير زيرگروه ها نيستند ميتوانند تنها در گروه هنر شركت كنند"

مهمترين رشته هاي انتخاب رشته كنكور هنر 98

در اينجا به اختصار از هر زير گروه تنها چند رشته را ذكر ميكنيم داوطلبان گرامي توجه داشته باشند كه براي اطلاع دقيق از كليه رشته هاي هر زيرگروه مي توان به دفترچه انتخاب رشته كنكور سراسري 98 مراجعه نمود و يا با شماره گيري 9099072943 و گفت وگو با مشاوران درخت دانش از جزييات هريك از اين رشته ها و زير گروه ها با خبر شويد.

  • زير گروه 1: صنايع دستي، مجسمه سازي، طراحي صحنه و ...
  • زير گروه 2: طرحي صنعتي، هنر اسلامي، مديريت فرهنگي و...
  • زير گروه 3: مرمت آثار تاريخي، مردم شناسي، موزه داري
  • زيرگروه 4: نمايش، كارگردان تلويزيون، سينما، تلويزيون و هنر هاي ديجيتالي
  • زير گروه 5: نوازندگي موسيقي ايران، نوازندگي موسيقي جهان، نوازندگي موسيقي نظامي

زمان انتخاب رشته كنكور سراسري هنر 98 كي است؟

با توجه به آخرين اطلاعيه سازمان سنجش نتايج اوليه كنكور سراسري 98 هنر در روزهاي13 و 14 مرداد ماه بر روي سايت اعلام نتايج سازمان سنجش قرار ميگيرد و انتظار مي رود انتخاب رشته كنكور هنر 98 از حدود 15 مرداد ماه شروع شود.

نكته بسيار مهم در انتخاب رشته كنكور هنر 98

اما يك تفاوت بسيار مهم در رشته هنر با ساير رشته ها در علاقه است. هنر چيزي نيست كه به زور بتوان آن را فهميد، يا به دليل كسب ماديات در آن وارد شد. هنر را بايد درك كرد و با تمام وجود لمس كرد تا بتوان در آن موفق بود. معمولا رشته هاي هنر بازار كار مشخص و واحدي ندارند و براي كسب درآمد از طريق آن ها بايد خلاق بود و بتوان با هنر و استعداد خود در آن ها موفق بود وبه جايگاه هاي علمي و مادي رسيد. بنابراين براي موفقيت در اين رشته ها اولين عامل در مشاوره انتخاب رشته كنكور سراسري علاقه است كه بسيار حائز اهميت مي باشد.

مشاوره انتخاب رشته كنكور هنر 98 درخت دانش

 

داوطلبان گرامي شما مي توانيد براي كسب اطلاع از شرايط پذيرش  در هر رشته و دانشگاه و اطلاع از بازار كار رشته هاي مختلف همچنين رتبه  قبولي در رشته هاي مختلف با توجه به سهميه هاي موجود و شرايط بومي گزيني در هر رشته در سايت sanjesh.org و به طور كلي در صورت داشتن هرگونه سوال تحصيلي با شماره گيري 9099072943 با تلفن ثابت و بدون پيش شماره با مشاوران درخت دانش گفت و گو نموده و پاسخ سوال هاي خودرا از ما بخواهيد.


برچسب: انتخاب رشته كنكور هنر 98 چگونه است؟، انتخاب رشته كنكور زبان 98، مهمترين رشته هاي انتخاب رشته كنكور هنر 98، دفترچه انتخاب رشته كنكور سراسري 98، زمان انتخاب رشته كنكور سراسري هنر 98 كي است؟، نتايج اوليه كنكور سراسري 98، سازمان سنجش، نكته بسيار مهم در انتخاب رشته كنكور هنر 98، شاوره انتخاب رشته كنكور سراسري علاقه است كه بسيار حائز اهميت مي باشد.، مشاوره انتخاب رشته كنكور هنر 98 درخت دانش،،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ساعت: ۰۷:۳۷:۱۱ توسط:negar موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :