مشاوره تحصيلي مشاوره تحصيلي .

مشاوره تحصيلي

دريافت كارنامه سبز 98

انتقالي با كارنامه سبز كنكور سراسري چگونه است؟

  • روش دريافت كارنامه سبز 98 چگونه است؟كارنامه سبز كنكور 98 منتشر شد)

  • زمان و مهلت استفاده از كارنامه سبز كنكور سراسري 98؟(نيمسال اول و نيمسال دوم بهمن 98-99)

  • تفاوت كارنامه محرمانه با كارنامه سبز؟(در نيمسال تحصيلي با هم تفاوت دارند و مطالعه كامل مقاله)
  • آيا تغيير رشته با كارنامه سبز امكان پذير مي باشد؟(بله، بر اساس رعايت شرايط تغيير رشته)
  • و ... ؟؟؟

كارنامه سبز چيست ؟ يا كارنامه ي نهايي يا همان كارنامه ي محرمانه، كارنامه اي است كه توسط سازمان سنجش آموزش كشور يك هفته تا دو هفته بعد از اعلام نتايج نهايي ثبت نام كنكور سراسري براي داوطلباني كه در كنكور سراسري 98 انتخاب رشته نموده اند (هم كساني كه در رشته محلي پذيرفته شده و هم براي كساني كه هيچ رشته محلي پذيرش نشده اند)  صادر شد.

"استفاده از كارنامه سبز و كارنامه محرمانه در نيمسال دوم تحصيلي 98-99 براي تغيير رشته و دانشگاه خود را به مشاوران درخت دانش بسپاريد"

استفاده از كارنامه سبز براي چه كساني مفيد مي باشد؟

در خيلي از موارد اتفاق مي افتد كه داوطلبي در انتخاب رشته كنكور سراسري 98 خود به دلايلي مانند انتخاب رشته ي نادرست و يا نداشتن آگاهي كامل درباره رشته هاي انتخابي متناسب با رتبه منطقه خود، دچار مشكل شده و در نتيجه ي نهايي كنكور در هيچ رشته محلي پذيرفته نشده است، اين داوطلبان مي توانند با دريافت كارنامه ي سبز از سازمان سنجش و بررسي اختلاف رتبه خود با آخرين نفر قبولي در اولويت هاي انتخابي(البته اين بار در تكميل ظرفيت با راهنمايي مشاوران متخصص)، در تكميل ظرفيت شركت نموده و شانس قبولي خود را در تكميل ظرفيت بيازمايد.

پذيرش در انتخاب هاي بعدي انتخاب رشته كنكور سراسري 98

مورد دوم شرايط استفاده از كارنامه ي سبز و انتقالي با كارنامه سبز براي كساني است كه در رشته اي پذيرفته شده اند، اما بيشتر تمايل دارند در رشته هاي بعدي خود در فرم انتخاب رشته پذيرفته شوند يعني علاقه زيادي به اين رشته ي پذيرفته شده ندارند و اگر در رشته هاي انتخابي بعدي خود پذيرفته مي شدند، بيشتر احساس رضايت داشتند.

  • اين افراد با مشاهده و نحوه دريافت كارنامه سبز خود مي توانند در صورت موافقت دانشگاه مبدأ و مقصد درخواست بررسي انتخاب هاي پاييني داده و در رشته پذيرفته شده اولويت هاي بعدي خود ثبت نام نمايند.
  • از آنجايي كه اگر داوطلب در دانشگاه روزانه اي پذيرفته شده باشد و تمايلي به ثبت نام در آن رشته محل نداشته باشد و براي ثبت نام اقدام نكند (انتقالي با كارنامه سبز)، در كنكور سال بعد در پذيرش روزانه حق شركت ندارد.

براي انتقالي و تغيير رشته خود با استفاده از كارنامه سبز و كارنامه محرمانه كنكور، شرايط انصراف از دانشگاه روزانه و شركت مجدد در كنكور سراسري 98 و تغيير رشته با كارنامه محرمانه ترم بهمن 98-99 مي توانيد با مشاورين مجرب درخت دانش از طريق شماره 9099072943 (بدون گرفتن پيش شماره و از طريق تلفن ثابت) تماس حاصل نماييد و يا بر روي لينك زير كليك نماييد:

كارنامه محرمانه كنكور

استفاده از كارنامه سبز/كارنامه نهايي/كارنامه محرمانه كنكور سراسري چگونه است؟

مراحل انتقالي با كارنامه سبز را مي توانيد در زير مشاهده نماييد

-ابتدا طبق نتايج نهايي انتخاب رشته كنكور سراسري به دانشگاه مبدأ مراجعه كنيد و ثبت نام خود را نهايي كنيد حال از اوايل ترم اول با در دست داشتن كارنامه سبز خود به دانشگاه مبدأ  ومقصد مراجعه كنيد و درخواست خودرا تقديم نماييد كه اين روش معمولا درصد موفقيت بيشتري دارد و در صورت اينكه با درخواست انتقالي شما از طرف دانشگاه مبدأ و مقصد موافقت بشه شما از ترم بعد با تطبيق واحد هاي مشترك مي توانيد در دانشگاه مقصد شروع به تحصيل كنيد و در صورتي كه با درخواست شما موافقت نشود شانس ادامه تحصيل در رشته اول را از دست نخواهيد داد.

-اگر از رشته اي كه مورد پذيرش قرار گرفته ايد به هيچ عنوان راضي نيستيد و علاقه اي به حضور سر كلاس هاي آن حتي ازترم اول نداريد و از طرفي نيز خيالتون راحت هست كه رشته قبوليتون دانشگاه روزانه نيست ومي توانيد سال بعد بدون محروميت وبدون نياز به اقدامي براي رفع محروميت كنكور سراسري 98 را شركت كنيد و بدتان هم نمي آيد كه شانستون رو  براي اولويت هاي پايين تر امتحان كنيد كه طبق كارنامه سبز(كارنامه نهايي)شانس قبولي داشتيد امتحان كنيد. پس با اينكه با خيال راحت براي كنكور سراسري 98 خودتان را آماده مي كنيد برويد سراغ دانشگاه مقصد و درخواستتون رو تقديم دانشگاه مقصد كنيد با اين اميد مورد پذيرش قرار بگيريد.

"انتقالي و تغيير رشته خود را به مشاوران درخت دانش بسپاريد"

زمان استفاده از كارنامه سبز

متقاضيان و داوطلبان كنكور سراسري مي توانند بعد از دو هفته از اعلام نتايج نهايي كنكور 98خود از طريق سايت سازمان سنجش كارنامه نهايي و يا كارنامه سبز خود را مشاهده نمايند.

زمان انتشار كارنامه سبز كنكور 98

بعد از انتشار كارنامه نهايي كنكور 98 و اعلام پذيرفته شدگان نهايي كنكور 98 ازنيمه دوم مهرماه 98 اين كارنامه بر روي سايت سازمان سنجش آموزش كشور قرار خواهد گرفت

مژده براي اين دسته از داوطلبان پذيرفته شده در دانشگاه روزانه كه تمايل به ثبت نام ندارند و از طرفي نمي خواهند از شركت در كنكور سال بعد حذف شوند، اين افراد مي توانند درخواست بررسي اشتباه در انتخاب رشته نمايند.

نحوه دريافت كارنامه سبز كنكور سراسري

داوطلبان و متقاضيان كنكور سراسري مي توانند از طريق مشاوران درخت دانش كارنامه سبز خود را تبيين و تحليل نمايند.

براي دريافت كارنامه سبز كنكور سراسري 98 در لينك زير مي توانيد كارنامه خود را مشاهده نماييد.

مشاهده كارنامه سبز

براي دريافت اطلاعات بيشتر مي توانيد با مشاوران تحصيلي درخت دانش در ارتباط باشيد.

مشاوره تحصيلي درخت دانش

داوطلبان گرامي در صورت نياز به استفاده از كارنامه سبز كنكور و نحوه دريافت كارنامه سبز، نحوه درخواست بررسي اشتباه در انتخاب رشته و انتخابي مطمئن و درست در تكميل ظرفيت و راهنمايي و اصلاح اشتباه در انتخاب رشته خود، مي توانيد با شماره تلفن ثابت منزل بدون نياز به كد گيري با شماره 9099072943 با مشاوران درخت دانش تماس بگيريد و از راهنمايي مشاوران ما بهره مند شويد.

راههاي ارتباطي با كارشناسان و مشاوران درخت دانش

شماره تماس: 9099072943

كانال تلگرام: http://t.me/derakhtedanesh1
اينستاگرام: سامانه مشاوره تحصيلي درخت دانش


برچسب: پذيرش در انتخاب هاي بعدي انتخاب رشته كنكور سراسري 98، شرايط استفاده از كارنامه ي سبز، شرايط انصراف از دانشگاه روزانه، كارنامه محرمانه كنكور، استفاده از كارنامه سبز/كارنامه نهايي/كارنامه محرمانه كنكور سراسري چگونه است؟،،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۵۷:۰۰ توسط:negar موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :